چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » استانداران باید از همه استعدادها بهترین استفاده را ببرند

استانداران باید از همه استعدادها بهترین استفاده را ببرند

کد خبر: 10009

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به انتخاب استانداران، گفت: کسی که می‌خواهد سه تا چهار سال یک منطقه را مدیریت کند، باید دارای مدیریت و تدبیر لازم باشد و این موضوع خیلی مهم است، مردان دارای استعداد بسیارند ولی کسی باید انتخاب شود که بتواند از همه استعدادها بهترین استفاده را ببرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امروز _جمعه بیستم مهر_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به مظلومیت مردم لبنان و فلسطین، اظهار کرد: مردم لبنان و فلسطین امروز نیازمند کمک هستند و بسیاری از مؤمنان و مومنات اقدام شایسته‌ای در این رابطه انجام دادن که جای تقدیر و تشکر دارد، تقاضا می‌شود همه امدادها و کمک‌رسانی‌ها به مردم غزه و لبنان را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: آن‌قدر مسئله کمک به این دو ملت مظلوم مهم است، که مراجع شیعیان اجازه استفاده خمس برای کمک را هم صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهر ما و استان ما در رابطه با کمک به مردم غزه و لبنان باید پیش قدم باشد و در کشور زبان زد خاص و عام شویم.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به انتخاب استانداران، تصریح کرد: افرادی که برای این مسئولیت انتخاب می‌شوند باید افرادی مؤمن، انقلابی، خواهان و وفادار به نظام اسلامی و شهدا و حافظان میراث امام (ره) باشند.

وی ادامه داد: کسی که می‌خواهد سه تا چهار سال یک منطقه را مدیریت کند، باید دارای مدیریت و تدبیر لازم باشد و این موضوع خیلی مهم است، مردان دارای استعداد بسیارند ولی کسی باید انتخاب شود که بتواند از همه استعدادها و ظرفیت‌ها بهترین استفاده را ببرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امید است رئیس جمهور و هیئت دولت در این امر موفق باشند و بهترین‌ها و مناسب‌ترین‌ها را انتخاب کنند، که هم آبرو و حیثیت نظام و میراث امام و شهدا را حفظ کنند و هم به عنوان یادگار تاریخی باقی بمانند.

منبع: imna-799435

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید