چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » اقتصادی » اردوی جهاد دامپزشکی مرصاد در شهرستان قروه برگزار شد

اردوی جهاد دامپزشکی مرصاد در شهرستان قروه برگزار شد

کد خبر: 10116

سنندج – طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان، از اجرای اردوی جهاد دامپزشکی در بخش سریش آباد شهرستان قروه خبر داد.

محمد مهدی طالبی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های بنیاد برکت در استان کردستان، اردوی جهاد دامپزشکی در بخش سریش آباد شهرستان قروه برگزار شد.

وی ادامه داد: با هدف کمک به معیشت دامداران، محرومیت زدایی و بهبود وضعیت بهداشتی واحدهای دامداری روستایی استان کردستان، تیم جهاد دامپزشکی مرصاد با همکاری قرارگاه کشاورزی و توسعه روستایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره)، شبکه دامپزشکی و بسیج سازندگی این بار در بخش سریش آباد شهرستان قروه برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی استان کردستان عنوان کرد: این اردوی جهادی با حضور هشت جهادگر دامپزشک به مدت دو روز برگزار شد و طی آن دام های مردم ساکن در مناطق روستایی این بخش به صورت رایگان معاینه و درمان شدند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح، بیان کرد: آموزش دانش دامداری و افزایش سطح آگاهی، ویزیت، درمان و توزیع دارو بیش از ۵۰ کیس دام سبک و سنگین و سم پاشی و توزیع سموم جایگاه و بدن دام از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده است.

طالبی گفت: باتوجه به استقبال روستایان و اجرای این گونه طرح‌ها علاوه بر افزایش سطح آگاهی و دانش دامداران در پیشگیری و کنترل بیماری‌های دامی، سبب افزایش تولیدات در روستا و کاهش تلفات دامی نیز می شود.

منبع: tahlilbazaar-307580

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید