چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد تومان از بدهی شرکت‌های ورشکسته در قزوین

پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد تومان از بدهی شرکت‌های ورشکسته در قزوین

کد خبر: 10155

معاون قضایی دادگستری کل استان قزوین از پرداخت ۳۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان بدهی شرکت‌های ورشکسته و تجار این استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

احمد بهبودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از پرداخت ۳۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان بدهی شرکت‌های ورشکسته و تجار این استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: برای این منظور در نیمه نخست سال جاری ۱۹ فقره مزایده توسط اداره امور ورشکستگی دادگستری استان قزوین برگزار شده است.

وی از رشد ۳۰۰۰ درصدی درآمدهای صندوق امور تصفیه و ورشکستگی استان قزوین خبر داد و افزود: در نیمه نخست سال جاری درآمدهای صندوق الف ماده ۵۲ قانون امور تصفیه و ورشکستگی در استان قزوین با رشد بیش از ۳ هزار درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به بیش از ۶۳ میلیارد ریال رسیده است.

رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶ پرونده در اداره امور تصفیه ورشکستی دادگستری در جریان رسیدگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۵ فقره مربوط به اشخاص حقوقی و ۱۱ فقره نیز مربوط به اشخاص حقیقی است.

بهبودی اضافه کرد: با اقدامات صورت‌گرفته در اداره تصفیه امور ورشکستگی به زودی زمینه احیا دو واحد تولیدی فراهم خواهد شد.

وی تاکید کرد: مطابق قانون تجارت پس از صدور رأی قطعی از محاکم قضائی بنگاه اقتصادی ورشکسته اطلاق می‌شود و به همین منظور قانون مدیریت این بحران اقتصادی را بر عهده دادگستری گذاشته است تا اداره تصفیه امور ورشکستگی به حل این بحران بپردازد.

منبع: imna-800513

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید