چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » دستگاه‌های اجرایی برای تحقق تعهد اشتغال اهتمام ویژه داشته باشند

دستگاه‌های اجرایی برای تحقق تعهد اشتغال اهتمام ویژه داشته باشند

کد خبر: 10257

فرماندار بویین‌زهرا گفت: همه دستگاه‌ها نسبت به پیگیری و تحقق تعهدات ابلاغی در حوزه اشتغال و ثبت به موقع آمار در سامانه رصد ملی اشتغال کشور اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، کارگروه اشتغال شهرستان بویین‌زهرا به ریاست محمد ادیب رامندی فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای کمیته اشتغال شهرستان صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مهر_ با محوریت بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

محمد ادیب رامندی، فرماندار شهرستان بویین‌زهرا در این جلسه ضمن تقدیر از مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستانی و بانک‌های عامل در تسریع ارائه تسهیلات اظهار کرد: همه دستگاه‌ها نسبت به پیگیری و تحقق تعهدات ابلاغی در حوزه اشتغال و ثبت به موقع آمار در سامانه رصد ملی اشتغال کشور اهتمام ویژه داشته باشند.

وی یکی از اهداف اصلی تسهیلات مشاغل خانگی را اشتغال بانوان در بستر خانواده دانست و افزود: با ایجاد و حمایت از مشاغل خانگی بانوان ضمن اثرگذاری در اقتصاد خانواده و جامعه می‌توانند ایفای نقش موثرتری در مسائل خانواده و فرزندپروری داشته باشند و به همین خاطر بانک‌ها باید روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را تسریع کنند.

فرماندار بویین‌زهرا از افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بویین‌زهرا در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: با ساخت و راه‌اندازی این دفتر امکان ارائه ظرفیت‌های کارآفرینی در شهرستان بویین‌زهرا برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم می‌شود.

ادیب رامندی ادامه داد: با وجود اینکه شهرستان بویین‌زهرا قطب اقتصاد کشاورزی در استان قزوین به شمار می‌رود، اما در حوزه تولید و صنعت هم زیرساخت‌های زیادی دارد و در حال حاضر برخی کارخانجات و صنایع این شهرستان حتی کمبود نیروی کار دارند.

وی تاکید کرد: باید با توسعه مهارت‌آموزی مرتبط با مشاغل تخصصی و صنعتی در شهرستان بویین‌زهرا میزان بیکاری در این شهرستان را به کمترین حد ممکن برسانیم، هر چند امروز هم وضعیت مناسبی نسبت به گذشته داریم.

منبع: imna-801199

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید