چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » ادبیات واحد راه حل اساسی مشکلات شهرداری ها و شوراها

ادبیات واحد راه حل اساسی مشکلات شهرداری ها و شوراها

کد خبر: 10282

رئیس شورای شهر مشهد گفت: رسیدن به ادبیات واحد در موضوعات مختلف کمک کننده است و می‌تواند سایر ارکان قدرت را در مسیری قراردهد تا مسائل و مشکلات شهرداری ها به حداقل برسد.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، در حاشیه برگزاری هفتاد و سومین اجلاسیه رؤسای شوراهای مراکز استان‌ها و کلانشهرها که در همدان درحال برگزاری است، اظهار کرد: موضوعات مدیریت شهری اگرچه به لحاظ میزان و حجم موضوعات در شهرهای مختلف با هم متفاوت است ولی کلیات آن در شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در سطح کشور تقریباً یکسان و یکپارچه است.

وی افزود: رسیدن به ادبیات واحد برای رؤسای شوراهای اسلامی شهر برای یافتن راه حل‌های مشکلات و مسائل شهری در این نشست‌ها مطرح و بررسی و راهکار اندیشی می‌شود.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: اجلاس هفتاد و سوم رؤسای شوراهای مراکز استان‌ها هم الحمدالله با میزبانی خوب شورای اسلامی شهر همدان در حال برگزاری است و در کمیسیون‌های مختلف، مسائل بررسی و مطرح می‌شود و در قالب بیانیه پایانی برای توصیه و اجرا به شوراهای اسلامی شهرها ابلاغ می‌شود.

ناصحی در پایان تاکید کرد: رسیدن به ادبیات واحد در موضوعات مختلف کمک کننده است و می‌تواند سایر ارکان قدرت را در مسیری قراردهد تا مسائل و مشکلات شهرداری‌ها به حداقل برسد.

منبع: imna-801413

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید