چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » تخصیص ۴ کاروان جدید عمره به ظرفیت ۵۲۴ نفر به استان سمنان

تخصیص ۴ کاروان جدید عمره به ظرفیت ۵۲۴ نفر به استان سمنان

کد خبر: 10294

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از تخصیص چهار کاروان جدید عمره به ظرفیت ۵۲۴ نفر به این استان خبر داد.

قدرت‌الله چتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: یکی از مولفه‌هایی که در راستای خدمات‌رسانی به زائران استان سمنان در حوزه‌های مختلف کمتر مورد توجه قرار گرفته و از طرفی زائران دائماً در طول سفرهای زیارتی مانند عمره و تمتع با آن ارتباط مستقیم دارند، موضوع تغذیه است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در تمام سفرهای عتبات، حج و عمره مفرده با نظارت مستقیم سازمان حج و زیارت و به صورت متمرکز و در آشپزخانه‌های صنعتی با بهترین مواد اولیه غذای مورد نیاز زائران را طبخ و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: در ادامه ثبت‌نام کاروان‌های عمره مفرده استان پس از تکمیل پنج کاروان و اعزام نخستین کاروان و با توجه به استقبال خوب هم‌استانی‌ها، چهار کاروان جدید به ظرفیت ۵۲۴ نفر به استان تخصیص داده شد و در مجموع تعداد کاروان‌های عمره استان به ۹ کاروان رسیده است.

چتری تصریح کرد: دارندگان اسناد عمره بانک‌های ملی و ملت با اولویت یک تا ۶۰۰ می‌توانند به دفاتر زیارتی سطح استان یا سامانه my.hai.ir مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: از شاخص‌های تمام کاروان‌های استان، ظرفیت بیش از ۱۲۰ نفر است، در این نوع از ظرفیت‌ها علاوه بر مدیر و روحانی، یک معاون نیز کاروان را همراهی می‌کند که علاوه بر پرورش نیروهای خدمتگزار در عرصه زیارتی، زائران نیز از خدمات مطلوب‌تری بهره خواهند برد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: در آبان نیز یک گروه از خدمتگزاران هتل‌های عمره مفرده جهت خدمت‌رسانی به زائران عازم سرزمین وحی خواهند شد.

منبع: imna-801501

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید