چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » شرکت‌های برق منطقه‌ای به شرکت‌های برق استانی تبدیل شوند

شرکت‌های برق منطقه‌ای به شرکت‌های برق استانی تبدیل شوند

کد خبر: 10359

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: این موضوع در مجلس مصوب شده که شرکت‌های برق منطقه‌ای تبدیل به شرکت‌های برق استانی شوند و امروز دولت مکلف به اجرای این قانون است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از اعضای شورای شهر الوند ظهر امروز _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ از سه مجموعه تولیدی و صنعتی در حال ساخت بازدید کردند.

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در این بازدید ضمن تقدیر از همت تولیدکنندگان استان قزوین اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم تولیدکنندگان استان جدایی مدیریت برق قزوین از برق منطقه‌ای زنجان است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه استان قزوین تولیدکننده برق بوده و عوارض ناشی از سوخت مازوت نیروگاه، آلودگی و عوارض آن برای قزوین است، اما مدیریت برق آن تحت نظر استانی دیگر قرار دارد که این موضوع موجب نارضایتی بسیار شده است.

نایب‌رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس علت این نارضایتی را وجود برخی بی‌عدالتی‌ها در توزیع برق بین دو استان دانست و گفت: گاهی شاهد اولویت قرار گرفتن تأمین برق برای شرکت‌های استان دیگر هستیم و شرکت‌های استان قزوین در صف چند ماهه یا بیشتر می‌مانند که به موجب آن سرمایه‌گذار و شرکت‌های قزوینی متضرر می‌شوند.

محمدبیگی افزود: این موضوع در مجلس مطرح و مصوب شده که شرکت‌های برق منطقه‌ای تبدیل به شرکت‌های برق استانی شوند و امروز دولت مکلف به اجرای این قانون ست. این موضوع به صورت جدی از طرف ما در مجلس در چند سال گذشته پیگیری شده و از این به بعد هم پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت راه‌اندازی واحدهای مورد بازدید هم گفت: این مجموعه‌های تولیدی در دست ساخت در فازهای مختلف بزودی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید که طی آن ۱۲۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

منبع: imna-801831

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید