چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » اقتصادی » آغاز حراج سکه از ساعت ۱۲ امروز

آغاز حراج سکه از ساعت ۱۲ امروز

کد خبر: 10592

بیست و پنجمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران امروز چهارشنبه مورخ ۲ آبان ماه ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، با تصمیم بانک مرکزی از هفته جاری، روزهای حراج هفتگی سکه به سه روز افزایش یافت و زین پس حراج های سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مرکز مبادله برگزار خواهد شد.

برهمین اساس نیز بیست و پنجمین جلسه حراج سکه طلا امروز چهارشنبه مورخ ۲ آبان ماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود.

دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می‌توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

متقاضیان توجه داشته باشند که در هر سفارش خود از انواع سکه، صرفاً می‌توانند یک سفارش فعال داشته باشند؛ به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع قطعه سکه، فقط یکبار می‌توانند تعیین قیمت و تعیین تعداد سکه را انجام دهد.

خاطرنشان می شود، شرکت در حراج های گذشته منعی برای حضور در حراج بیست و پنجم ندارد و اشخاصی که در این حراج شرکت می کنند، می‌توانند در حراج های بعدی نیز حضور یابند.

این گزارش حاکی است، از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون،۲۴ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۸۸ هزار و ۴۷ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۲۰۷ هزار و ۱۴۹ قطعه، نیم سکه ۷۳ هزار و ۹۲۳ قطعه و تمام سکه ۱۰۶ هزار و ۹۷۵ قطعه است.

منبع: tahlilbazaar-308935

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید