چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » اردوگاه آسیب‌دیدگان در زنجان راه‌اندازی شد

اردوگاه آسیب‌دیدگان در زنجان راه‌اندازی شد

کد خبر: 10601

سرپرست معانت خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه دریافتی برخی متکدیان از کارمندان بیشتر است، گفت: اردوگاه آسیب‌دیدگان در زنجان راه‌اندازی شد.

سیداسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همواره در شهرداری زنجان به صورت جدی پیگیری می‌شود، بحث ساماندهی متکدیان بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با سازمان‌های مربوطه افزود: در این راستا قرار شده است که اردوگاه آسیب‌دیدگان اجتماعی ایجاد شود.

سرپرست معانت خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه در همین راستا شهرداری نسبت به ایجاد یک مرکز متمرکز برای ساماندهی این افراد اقدام کرده است، گفت: در این مرکز علاوه بر ساماندهی، اقدامات مربوط به غربالگری نیز اتفاق می‌افتد.

موسوی با اشاره به اینکه مرکز راه‌اندازی شده دارای پنج اتاق است که سه باب آن برای بانوان است، اضافه کرد: دو باب از اتاق‌ها نیز مربوط به مردان است و البته برای کودکان نیز بخش جداگانه در نظر گرفته شده است تا از سو استفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: این مرکز دارای همه موارد بهداشتی و امکانات رفاهی از جمله حمام و سرویس بهداشتی است.

سرپرست معانت خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه بحث تجهیز و ساخت مرکز به عهده شهرداری است، اضافه کرد: بخش غربالگری به عهده فرمانداری است.

موسوی با اشاره به سایر اقدامات شهرداری در حوزه ساماندهی متکدیان نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری انجام شده از سوی مراجع قضائی توانستیم برای متکدیان بلوچ حکم قضائی بگیریم که در همین راستا ۴۵ خانواده بلوچ بقیه متواری و از زنجان خارج شدند.

وی تصریح کرد: البته این بحث برای سایر استان‌ها و شهرهای اطراف زنجان نیز پیگیری خواهد شد و امیدواریم با توجه به روالی که شهرداری انجام می‌دهد، شاهد شهر بدون متکدی باشیم.

وی گفت: البته اگر این باور ایجاد شود که تکدی‌گری شغل است، زنجان را در طی یک ماه آینده به سمت پاک‌سازی از تکدی‌گری پیش می‌بریم.

سرپرست معانت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: طبق آمار از مجموع متکدیان جمع‌آوری شده بالای ۶۵ درصد صاحب خانه هستند و به صورت میانگین بالاتر از حقوق یک کارمند درآمد دارند.

منبع: imna-803718

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید