پنج شنبه، 3 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ۷ نقطه از کلان‌شهر شیراز

استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ۷ نقطه از کلان‌شهر شیراز

کد خبر: 10660

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به دنبال بارش شدید باران در کلان‌شهر شیراز از روز چهارشنبه، دوم آبان، خودروهای آتش‌نشانی در هفت نقطه از کلان‌شهر شیراز مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، هادی عیدی‌پور امروز_ پنجشنبه سوم آبان_ در تشریح اقدامات ایمنی شهرداری شیراز در نخستین بارش پاییزی در این شهر اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در سطح استان و به ویژه شهر شیراز تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری در حوزه خدمات شهری و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز در آماده‌باش کامل هستند تا علاوه بر مدیریت شرایط بارندگی، ایمن کامل شهروندان فراهم شود.

وی افزود: استقرار خودروهای سازمان آتش‌نشانی در هفت نقطه از شهر شیراز صورت گرفت و تیم‌های تخصصی غواصی و نجات آبی در دو نقطه از شهر شیراز به صورت آماده‌باش مستقر هستند تا در صورت بروز هر گونه حادثه، بتوانیم خدمات را با حداکثر کیفیت و حداقل زمان ارائه دهیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: هم‌اکنون وضعیت شهر شیراز در حال عادی است و گشت‌زنی ادامه دارد و دوربین‌های کنترل و ترافیک به صورت مستمر در حال پایش مسیرها هستند.

عیدی‌پور اضافه کرد: از روز گذشته با شروع بارش باران تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبودیم و آب در رودخانه خرم‌رود در جریان است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خواستار رعایت نکات و هشدارهای ایمنی از سوی شهروندان شد.

منبع: imna-804046

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید