جمعه، 4 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » استفاده از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی تعداد تماس‌ها با مرکز ۱۳۷ اصفهان

استفاده از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی تعداد تماس‌ها با مرکز ۱۳۷ اصفهان

کد خبر: 10693

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: با تحلیل داده‌های ماه‌ها و سال‌های گذشته، از ابزارهای هوش مصنوعی برای پیش‌بینی تعداد تماس‌های شهروندان استفاده می‌کنیم؛ این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا به دقت منابع انسانی مورد نیاز را تأمین کنیم.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تماس‌های مرکز ۱۳۷ اظهار کرد: اغلب تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در بازه زمانی بین ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارشناسان پاسخگو در مرکز ۱۳۷، با تمام ظرفیت در حال پاسخگویی به تماس‌های شهروندان هستند، افزود: یکی از اقدامات مستمر در این مرکز، رصد و پایش صف تماس‌ها توسط مسئولان شیفت است؛ هدف ما کوتاه کردن مدت انتظار افراد تماس گیرنده با سامانه ۱۳۷ است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر دو اقدام اصلی از جمله تأمین نیروی انسانی کافی و استفاده از شبیه‌سازی و هوش مصنوعی در این راستا انجام شده است.

رفیعی با اشاره به تأمین نیروی انسانی کافی گفت: در این بازه زمانی به‌ویژه در مواقع بحرانی نظیر تغییرات جوی و بارندگی شدید، همکاران ما با بیشترین ظرفیت در مرکز پاسخگویی حضور دارند و آماده دریافت و پیگیری تماس‌های شهروندان هستند.

وی با اشاره به استفاده از شبیه‌سازی و هوش مصنوعی اضافه کرد: با تحلیل داده‌های ماه‌ها و سال‌های گذشته، از ابزارهای هوش مصنوعی برای پیش‌بینی تعداد تماس‌های شهروندان استفاده می‌کنیم؛ این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا به دقت منابع انسانی مورد نیاز را تأمین کنیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت امکان، تماس‌های خود را خارج از بازه زمانی پر تماس (۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ برقرار کنند تا بتوانیم بهتر پاسخگوی آن‌ها باشیم و زمان کمتری در صف تماس منتظر بمانند.

منبع: imna-804107

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید