چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » شرکت در انتخابات از واجبات الهی است

شرکت در انتخابات از واجبات الهی است

کد خبر: 3711

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس تأکید رهبری معظم انقلاب که حضوری همگانی، آگاهانه، با بصیرت و هوشیارانه در انتخابات را ضروری دانستند، شرکت در این حماسه از واجبات الهی است.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به فقدان عظیم و وارد شدن آسیب به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی در حادثه پرواز اردیبهشت و شهادت خادم جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی قدس سره و الزام کشور به برگزاری زود هنگام انتخاب چهاردهم بر اساس نص صریح قانون اساسی جمهوری اسلامی، روز هشتم تیر ۱۴۰۳ انتخابات بزرگ ریاست جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس تأکید رهبری معظم انقلاب که حضوری همگانی، آگاهانه، با بصیرت و هوشیارانه در انتخابات را ضروری دانستند، شرکت در این حماسه از واجبات الهی است و آحاد مردمی که برای اعتلای کشور دل نگران هستند، باید در این امر مقدس، ملی، شرعی و انسانی حضوری مؤثر داشته باشند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: انتخاب از روی عقل و بصیرت برای ادامه مسیر خدمت، عشق و علاقه به کار و رفع میدانی مشکلات مردم، لزوم توجه به اعتقادات، پاکی، سلامت، اخلاص و ارزش‌مداری از مهمترین نکاتی است که مردم ولایت‌مدار ایران بزرگ و قوی، مقتدر و مقاوم و به‌ویژه مردم اصفهان همواره به آن توجه جدی دارند.

منبع: imna-765254

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید