چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » آمادگی کامل ثبت احوال برای ارائه کد ملی

آمادگی کامل ثبت احوال برای ارائه کد ملی

کد خبر: 3916

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: امروز ثبت احوال آماده ارائه کد ملی به افراد برای شرکت‌کننده در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مرتضی امیرآبادی‌زاده، امروز_ هشتم تیر_ با حضور در محل ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات ریاست‌جمهوری افراد با ارائه یکی از دو مدرک شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند رأی خود را به صندوق‌های اخذ رأی بیندازند.

وی گفت: از آن جایی که در شناسنامه‌های جلد قرمز کدملی افراد وجود ندارد و برای مشارکت در انتخابات افراد باید کد ملی خود را ارائه کنند، نماینده فرمانداران در شعب اخذ رأی شماره‌های همراه و ثابتی را در اختیار دارند که از این طریق می‌توانند با مرکز پاسخگویی ثبت احوال تماس و کد ملی افراد مورد نظر را بگیرند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: شعب ثبتی ثبت و احوال از ساعت هفت صبح امروز، هشتم تیر تا انتهای زمان برگزاری انتخابات و حتی حضوری برای مراجعه افراد برای اخذ کد ملی خود آماده و فعال هستند.

وی گفت: بر اساس دستور دبیر ستاد انتخابات کشور تلفن‌های مخصوصی در هر شهرستان برای پاسخگویی به مردم پیش‌بینی شده است و همکاران ما در اداره کل ثبت احوال استان هم از طریق تلفن‌های ۳۲۴۰۰۰۵۰ تا ۳۲۴۰۰۰۵۴ و همچنین ۳۲۴۰۰۰۶۰ آماده پاسخگویی به مردم در خصوص اخذ کد ملی است.

امیرآبادی‌زاده تصریح کرد: افرادی هم که برای تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز خود درخواست داده‌اند، با مراجعه به شعب ثبت احوال شهرستان‌های خود و در صورتی که این درخواست را به دفاتر پیش خوان ارائه کرده‌اند، از این طریق می‌توانند شناسنامه جدید خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: دفاتر پیشخوانی که خدمات هویتی ثبت احوال را ارائه می‌کنند تا پایان انتخابات خدمات مورد نظر را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند.

منبع: imna-767059

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید