چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » توزیع یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه رای میان فرمانداری‌های همدان

توزیع یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه رای میان فرمانداری‌های همدان

کد خبر: 3945

رئیس ستاد انتخابات همدان گفت: یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بین فرمانداری‌های استان توزیع شده که ۱۲ درصد بیش از شمار واجدان شرایط است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن رضانیا روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدون کوچک‌ترین خلل و مساله امنیتی در حال برگزاری است.

وی افزود: برگزاری انتخابات در این شرایط با وجود شهادت رئیس جمهور و فرصت ۴۰ روز برای ثبت نام و طی فرآیند انتخابات و تبلیغات نامزدها بسیار حساس بود.

رئیس ستاد انتخابات همدان با بیان اینکه نظام سیاسی انقلاب اسلامی از استحکام بی نظیر در جهان برخوردار است اضافه کرد: مردم رکن اصلی انقلاب هستند اما نمی‌توان ولایت فقیه به عنوان قلب تپنده نظام اسلامی را نادیده گرفت.

رضانیا با بیان اینکه همه گروه‌های سیاسی در این انتخابات نماینده داشتند، اضافه کرد: امروز در استان همدان هیأت‌های اجرایی، نظارت، عوامل امنیتی و اطلاعاتی دست به دست هم دادند تا انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای فعالیت بیگانه و تلاش آنها برای خدشه دار کردن امنیت مردم و انتخابات اما کمترین مسئله را داشتیم.

رئیس ستاد انتخابات همدان با بیان اینکه با نزدیک شدن به پایان روز میزان مشارکت نیز افزایش پیدا می‌کند، تاکید کرد: به علت قرار گرفتن در فصل کشاورزی بیشتر روستانشینان پایان روز و زمان خنکی هوا را برای رأی دادن انتخاب می‌کنند.

رضانیا افزود: روند اخذ رأی تاکنون بدون کوچک‌ترین خلل انجام شد و با توجه به برگزاری نشست با رؤسای ستادهای انتخاباتی و توجیه آن‌ها، پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده است.

وی با بیان اینکه احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم زیاد است، اضافه کرد: ستاد انتخابات استان از آمادگی لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در نیمه تیر برخوردار است.

منبع: imna-767301

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید