پنج شنبه، 5 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » برگزاری اختتامیه نخستین دوره آموزشی مهارتی مجری‌گری در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان

برگزاری اختتامیه نخستین دوره آموزشی مهارتی مجری‌گری در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان

کد خبر: 4468

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اختتامیه نخستین دوره این برنامه فردا (یکشنبه) در سالن اجتماعات پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود، گفت: در این دوره حدود ۱۵۰ نفر دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ سال حضور داشتند.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ و با مشارکت هیئت‌های مذهبی خوراسگان با هدف شناسایی، پرورش و رشد استعدادهای مجریان محافل آئینی مذهبی، نخستین دوره آموزش تربیت مجریان برگزار شد.

وی افزود: اختتامیه نخستین دوره این برنامه فردا _ یکشنبه هفدهم تیر_ از ساعت ۱۰:۰۰ در سالن اجتماعات پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: می‌توان مراسم آئینی را نوع خاصی از گفتار و اعمال منظم دانست که از آموزه‌های دینی و ماورایی سرچشمه گرفته یا برای بیان احساسات دینی و مذهبی به‌کار گرفته می‌شود و به‌دلیل قدمت زیادی که دارند در بیشتر موارد با سنت و تاریخ شهروندان یک منطقه پیوند خورده و جزئی از فرهنگ روزانه و انکارناپذیر آن‌ها شده است.

نظری‌پور گفت: این دوره برای نخستین‌بار با همکاری اداره فرهنگی اجتماعی این منطقه و شورای هیئت‌های مذهبی خوراسگان برگزار شده است.

برگزاری اختتامیه نخستین دوره آموزشی مهارتی مجری‌گری در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان

وی ادامه داد: در این دوره حدود ۱۵۰ نفر دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ سال حضور داشتند که در ۳۲ ساعت دوره تئوری و عملی توسط اساتید توانمند صداوسیمای مرکز اصفهان آموزش‌های خود را طی کرده‌اند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این دوره تربیت مجری‌های آئینی، مذهبی برای استفاده در مراسم ملی و مذهبی از میان نوجوانان و جوانان در مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیئت‌های مذهبی در طول سال است.

نظری‌پور گفت: امیدواریم برگزاری این نوع دوره‌های آئینی و مذهبی در راستای تکریم شعائر اهل بیت (ع) باشد و در راستای نشر و گسترش معارف اهل بیت در آینده نزدیک در تمام مناطق شهر اجرا شود.

منبع: imna-769688

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید