جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اجرای ۵۱ پروژه ورزشی استان بوشهر در دولت شهید رئیسی

اجرای ۵۱ پروژه ورزشی استان بوشهر در دولت شهید رئیسی

کد خبر: 4783

استاندار بوشهر از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۵۱ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده عصر امروز_ چهارشنبه بیستم تیر_ در نشست مسئولان ورزش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های مهم ورزشی در استان بوشهر اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۵۱ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی از افتتاح ۱۴ سالن ورزشی و زمین بزرگ چمن در استان بوشهر خبر داد و افزود: ۸ سالن با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و ۶ زمین چمن بزرگ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر، ۱۸ زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

محمدی‌زاده تصریح کرد: همچنین یک استخر ورزشی مجهز و سرپوشیده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی اضافه کرد: یک پیست تارتان مجهز و استاندارد با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و ۲ خانه جوان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر از افتتاح ۲ دکل روشنایی زمین چمن بزرگ با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: یک دیواره سنگ‌نوردی نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

محمدی‌زاده در ارتباط با پروژه‌های در دست احداث طی سه سال اخیر نیز ابراز داشت: اجرای ۱۲ پروژه ورزشی در استان بوشهر آغاز شده که تاکنون ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده و ۷۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل آنها نیاز است.

وی گفت: ۸ سالن ورزشی، ۲ دکل روشنایی، یک زمین مجهز ساحلی و یک پیست تارتان از جمله پروژه‌های مهم ورزشی در دست اجرا در استان است.

منبع: فارس

منبع: imna-771076

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید