یکشنبه، 8 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب در دومین نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان ایلام

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب در دومین نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان ایلام

کد خبر: 4876

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش در استان و معاون آموزشی دانشگاه ایلام از رقابت ۱۱ هزار و ۴۴۶ داوطلب در دومین نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، کریم کوخایی زاده امروز_ جمعه بیست‌ودوم تیر_ در بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در دانشگاه ایلام اظهار کرد: بیشترین میزان داوطلب آزمون سراسری در این استان مربوط به گروه علوم تجربی با ۶۸۱۸ نفر است که از ساعت هشت صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۴۴۶ داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری در استان ۴۲۸۲ نفر داوطلب مرد و ۷۱۶۲ نفر نیز داوطلب زن هستند.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام تصریح کرد: بیشترین آمار شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری سال جاری در استان ایلام مربوط به گروه علوم تجربی است.

کوخایی‌زاده خاطرنشان کرد: کمترین آمار شرکت کننده در استان ایلام نیز مربوط به گروه هنر با ۱۸۷ نفر است.

وی افزود: در حوزه امتحانی دانشگاه ایلام ۴۵۶۳ داوطلب شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰۳۴ نفر در گروه علوم تجربی، ۳۰۴ نفر در گروه زبان، ۱۸۷ نفر در گروه هنر، ۱۴۹۸ نفر در گروه علوم انسانی و ۴۴۰ نفر هم در گروه علوم ریاضی به میزبانی دانشگاه با هم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایمنا در کنکور سراسری امسال آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و نیز آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی دیروز پنجشنبه برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح امروز جمعه در حال برگزاری است.

منبع: imna-771321

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید