جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » لزوم توجه به زیرساخت‌های مرتبط با متروی اصفهان

لزوم توجه به زیرساخت‌های مرتبط با متروی اصفهان

کد خبر: 4945

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه توسعه ناوگان مترو و پیش‌بینی افزایش استفاده از خط یک قطار شهری گفت: زیرساخت‌های مرتبط با استفاده‌کنندگان از مترو از جمله دوچرخه، پیاده‌رو، تجهیزات ایمنی، پارکینگ، توقفگاه و سایر زیرساخت‌های مرتبط باید مورد توجه قرار گیرد.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیش‌بینی خیابان‌های جدید در سطح شبکه معابر شهری منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با احداث و تکمیل خیابان استاد شهریار علاوه‌بر امکان ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی که از مطالبات به حق شهروندان این محدوده است، دسترسی شمالی و جنوبی منطقه نیز تقویت می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های شهری برای توسعه منطقه‌ای افزود: این منطقه به لحاظ بافت نوساز و زمین‌های بایر داخل بافت از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای توسعه شهری برخوردار است، از این‌رو می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح، منطقی و کارآمد این ظرفیت را بالفعل کرد و شرایط ارتقا کیفیت زیست در این منطقه را ارتقا داد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: توجه و پیگیری مدیریت این منطقه بر مباحث ترافیکی یک ظرفیت مؤثر در توسعه و گسترش منطقه است.

لزوم توجه به زیرساخت‌های مرتبط با متروی اصفهان

حق‌شناس گفت: رفع گلوگاه‌های شهری، ارتقای ایمنی بزرگراه شهید ردانی‌پور، توجه به روشنایی گذرگاه‌های عابر پیاده و اصلاح هندسی معابر شهری تنها بخشی از اقدامات شهرداری این منطقه در سال جاری است.

وی ادامه داد: این منطقه شهری است که با آزادسازی و احداث معابر پیش‌بینی شده در طرح تفصیلی شاهد تأثیرات مطلوبی در ترافیک و عبور و مرور این منطقه خواهیم بود.

لزوم توجه به زیرساخت‌های مرتبط با متروی اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به برنامه توسعه ناوگان مترو و پیش‌بینی افزایش استفاده از خط یک قطار شهری خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های مرتبط با استفاده کنندگان از مترو از جمله دوچرخه، پیاده‌رو، تجهیزات ایمنی، پارکینگ، توقفگاه و سایر زیرساخت‌های مرتبط باید مورد توجه قرار گیرد تا با افزایش حجم مسافران با مشکلاتی مواجه نشویم.

حق‌شناس گفت: دسترسی به خدمات ترافیکی در سطح مناطق شهری یک حق شهروندی است که موجب افزایش مشارکت و اقبال شهروندان در طرح‌های توسعه شهری می‌شود.

منبع: imna-771580

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید