چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » روزانه ۶۰ هزار درخواست گذرنامه اربعین ثبت می‌شود

روزانه ۶۰ هزار درخواست گذرنامه اربعین ثبت می‌شود

کد خبر: 5707

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به ثبت روزانه ۶۰ هزار درخواست برای گذرنامه اربعینی گفت: برای زائران اربعین حسینی در مرزها گذرنامه صادر نمی‌شود، زائرین بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان سردار احمدرضا رادان امروز _ چهارشنبه سوم مرداد_ در بازدید از مرز شلمچه در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: همه اقدامات لازم در مرزهای هفتگانه کشور برای تردد زائران اربعین حسینی توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی به انجام رسیده است، امنیت از مرکز تا مرزهای هفتگانه کاملاً برقرار خواهد بود و در تمامی مسیر تردد این امنیت برقرار است.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در آمادگی کامل قرار دارد تا ضمن کاهش حوادث رانندگی، به تردد آسان زائران کمک کند.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه روزانه حدود ۶۰ هزار درخواست از طریق پایگاه "پلیس من" برای صدور گذرنامه زیارتی ثبت می‌شود گفت: گذرنامه‌ها پس از صدور به درب منازل متقاضیان ارسال می‌شود.

سردار رادان ادامه داد: هموطنان تهیه گذرنامه زیارتی خود را به روزهای آخر موکول نکنند و از امروز برای دریافت آن اقدام کنند زیرا بدون گذرنامه معتبر امکان شرکت در مراسم اربعین را وجود نخواهند داشت، از لحاظ انتظامی، راهنمایی و رانندگی و سایر موارد مربوط به پلیس مشکلی وجود ندارد و امنیت را به صورت کامل برای زائران برقرار خواهیم کرد.

وی گفت: اتباع خارجی باید از کشورهای خود روادید تهیه کنند و تعدادی از آنان که مقیم ایران هستند در طرح خادم در مراسم اربعین شرکت کنند.

فرمانده کل نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه گذرنامه زیارتی باید از مبدا ویزا صادر شود گفت: به هیچ عنوان در مرزها گذرنامه صادر نمی‌شود و زائران باید از قبل و از استان خود آن را تهیه و به مرزها وارد شوند.

سردار رادان با تاکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به زائران اربعین، گفت: همه فرماندهان، معاونان و مسئولان انتظامی در کنار دیگر همکاران انتظامی و مرزبانی حداکثر تلاش خود را برای رفع مشکلات زوار به کار بگیرند تا آنها با خاطره‌ای خوب به این سفر معنوی مشرف شوند.

منبع: imna-774898

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید