چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ایران در تولید پلیمر «ای بی اس» خودکفا شد

ایران در تولید پلیمر «ای بی اس» خودکفا شد

کد خبر: 5769

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه پتروشیمی جم امروز تبدیل به قطب پلیمر کشور شده است، گفت: مصرف محصول ای بی اس در کشور بیش از ۷۰ هزار تن است و این کارخانه کشور را در این محصول به خودکفایی رسانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، مهدی مسکنی امروز_ پنجشنبه چهارم مرداد _ در آئین بهره‌برداری از فاز نخست پتروشیمی پادجم در عسلویه، اظهار کرد: پتروشیمی پاد جم پس از ۱۴ سال بلاتکلیفی در سایه تلاش و اداره جوانان انقلابی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پتروشیمی جم امروز تبدیل به قطب پلیمر کشور شده است، خاطرنشان کرد: مصرف محصول ای بی اس در کشور بیش از ۷۰ هزار تن است و این کارخانه امروز کشور را در این محصول به خودکفایی رسانده است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ایام عید، رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی مرا خواستند، فرایند اجرا طرح را به ایشان گزارش کردم و قول گرفتم در مراسم افتتاح این طرح شرکت کنند، امروز این طرح را به روح بلند شهید رئیسی تقدیم می‌کنم.

به گزارش ایمنا، پتروشیمی پادجم به‌عنوان مجری طرح تولید ABS/Rubber در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است، ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار متریک تن ABS در سال و ۶۰ هزار متریک تن Rubber در سال از ویژگی این مجتمع پتروشیمی است.

منبع: فارس

منبع: imna-775118

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید