چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » لایحه پرسنل آسیب‌دیده شهرداری ارومیه در حال تنظیم و آماده‌سازی است

لایحه پرسنل آسیب‌دیده شهرداری ارومیه در حال تنظیم و آماده‌سازی است

کد خبر: 5979

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تنظیم لایحه پرسنل آسیب‌دیده شهرداری گفت: طبق این لایحه هر فردی که حین کار آسیب می‌بیند زیر چتر حمایت مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی امروز _یکشنبه هفتم مرداد_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی با توجه به درگذشت یکی از سبزبانان شهرداری ارومیه بر اثر تصادف در رینگ میانی شهر و تسلیت فوت وی به خانواده و همکاران شهرداری اظهار کرد: سالانه شاهد حوادثی برای پرسنل شهرداری در جاده‌ها و معابر اصلی هستیم و از این همکاران انتظار داریم نکات ایمنی را رعایت کرده و شهروندان نیز دقت در رانندگی و رانندگی با سرعت ایمن را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: با همکاری شورا و شهرداری لایحه‌ای بنام پرسنل آسیب‌دیده شهرداری ارومیه در حال تنظیم است که حمایت‌های جدی و نظام‌مند از پرسنل شهرداری را خواهیم داشت.

دبیر شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برخی مواقع رانندگانی که به پاکبانان و یا سبزبانان شهرداری زده و موجب فوت آن‌ها شده‌اند از صحنه متواری می‌شوند و هیچ حق بیمه‌ای در خصوص دیه و تأمین هزینه‌ها شامل آسیب‌دیدگان نمی‌شود.

یوسفی تصریح کرد: طبق این لایحه هر فردی که حین کار آسیب می‌بیند زیر چتر حمایت مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

وی در خصوص سد معبر در پارک گوللرباغی عنوان کرد: مردم انتظار دارند وقتی به پارک می‌روند با سد معبر و مشاغل مزاحم و دست‌فروشان مواجه نشوند و معاونت خدمات شهری در این راستا برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.

یوسفی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: طبق تصمیم اعضا شورای شهر هشتم مرداد انتخابات هیئت رئیسه برگزار خواهد شد و هیئت رئیسه جدید برای سال آخر از چهاردهم مرداد آغاز به کار خواهد کرد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ۶ نفر از اعضا شورای شهر در ترکیب هیئت رئیسه سال آخر قرار خواهند گرفت و احتمال زیاد با تغییرات در هیئت رئیسه مانند ریاست شورا روبرو خواهیم شد.

یوسفی ادامه داد: شورای شهر و به ویژه هیئت رئیسه هیچ تعارفی با شخصی ندارند و هر جا منافع مردم حفظ نشود طبق اختیارات قانونی شورای شهر برخورد خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: استیضاح و طرح سوال از وظایف ذاتی شورا است و باید بازخواست کرده و پیگیری امور را دنبال کند و شهردار باید به مردم پاسخگو باشد و تا به امروز نیز اینچنین بوده است.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها، شهروندان و کارکنان شهرداری خواهشمندیم که شورای شهر را برای نظارت و پیگیری امور و سوال از مدیریت شهری حمایت کنند.

منبع: imna-775797

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید