چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ورود و خروج روزانه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مسافربری مهران

ورود و خروج روزانه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مسافربری مهران

کد خبر: 6031

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با تاکید بر اینکه پایانه مسافربری برکت ظرفیت ورود و خروج روزانه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس را دارد گفت: بیشترین تعداد اتوبوس از استان‌های قم، اصفهان و تهران که تعداد زائر آن‌ها بیشتر است به پایانه برکت مرز مهران انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سیدزاهدین چشمه‌خاور ظهر امروز _دوشنبه هشتم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایانه مسافری برکت در مرز مهران آماده استقبال از زوار اربعین است.

وی با تاکید بر اینکه پایانه مسافربری برکت ظرفیت ورود و خروج روزانه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس را دارد، افزود: با توجه به حجم مسافران و پیش‌بینی افزایش دمای هوا در ایام اربعین، اقدامات لازم در این پایانه به منظور رفاه حال زوار از جمله ایجاد سایه‌بان، برپایی موکب، اسکان موقت و استراحت زوار و تأمین آب خنک انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام از اعزام بیشترین تعداد اتوبوس از استان‌های قم، اصفهان و تهران که تعداد زائر آن‌ها بیشتر است به پایانه برکت مرز مهران خبر داد و تصریح کرد: رزمایش مدیریت ترافیک در پایانه برکت مرز مهران برگزار شد، در این رزمایش چگونگی گردش ترافیکی ناوگان اتوبوسی در ایام اربعین حسینی، نحوه ورود و خروج ناوگان اتوبوسی برای پیاده و سوار کردن زائران در پایانه برکت اجرا شد.

چشمه‌خاور اضافه کرد: با هماهنگی پلیس راه برای حل مسائل و رفع مشکلاتی که سال‌های گذشته در حوزه مدیریت سفر، ناوگان مسافری و مدیریت ترافیک وجود داشت، اقدامات لازم انجام شده است.

منبع: imna-776012

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید