شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » بازگشایی محورهای بجنورد با جدیت بیشتری دنبال شود

بازگشایی محورهای بجنورد با جدیت بیشتری دنبال شود

کد خبر: 6078

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به لزوم تعیین اولویت برای بازگشایی محورهای شهر گفت: این موضوع باید با جدیت بیشتری توسط شهرداری پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی اربابی عصر روز _دوشنبه هشتم مرداد_ در جلسه علنی شورای شهر بجنورد اظهار کرد: تاکید شورای اسلامی شهر بازگشایی محورهای شهری بجنورد است و برای این اقدام نیازمند اولویت‌بندی بودیم.

وی محور سی و دو متری شهیدان امامی‌فر را اولویت نخست عنوان کرد و افزود: حدود سه ماه موضوع بازگشایی بدون متولی بود، اما مسئول ستاد بازگشایی مشخص شد با این وجود اقدامات همچنان جدی نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد خاطرنشان کرد: پلاک‌بندی و اولویت‌ها در بازگشایی از سمت شهرداری طی چهار ماه گذشته به شورای شهر اعلام نشده است؛ این امر مطالبه شورا است چراکه در فصل اقدامات عمرانی هستیم و نیمی از سال گذشته است.

اربابی با تاکید بر اینکه بازگشایی محورها نیازمند ارتباط میان واحدهای مختلف شهرداری است، اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال مسیر سی و دو متری شهیدان امامی‌فر به پایان برسد.

وی تاکید کرد: بازگشایی این مسیر در حوزه ترافیک و رشد شهری بسیار اثرگذار است؛ پیگیر آن هستیم اما تاکنون خروجی مناسبی دیده نشده است.

حمیدرضا یزدانی، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه تاکید کرد: تا زمانی که اقدام بازگشایی عملاً آغاز نشود، این موضوع پیش نخواهد رفت.

وی عنوان کرد: اگر به سمت تملک اراضی پیش رویم تا پایان این دوره شورای شهر نیز کاری از پیش نخواهیم برد.

منبع: imna-776168

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید