چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » ساماندهی بوستان‌های منطقه ۴ شهر اراک

ساماندهی بوستان‌های منطقه ۴ شهر اراک

کد خبر: 6098

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: در راستای ساماندهی بوستان‌های منطقه ۴، بالا بردن کیفیت فضای سبز شهری از برنامه‌های اولویت‌دار این منطقه است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی در خصوص اقدامات عمرانی اخیر صورت گرفته در سطح منطقه چهار اراک، اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر، همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات ترمیم، بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می‌دهد.

وی افزود: در این راستا طی چند روز گذشته بیش از ۷۰۰ متر طول جدول‌گذاری جدید در سطح منطقه ۴ اراک اجرایی شده است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: این مساحت در شهرک پردیس، خیابان‌های جهانگیری، ۱۲ متری سعادت و حافظ و خیابان‌های شهدا و شهید اسرافیلی اجرا شده است.

حبیبی تصریح کرد: در راستای ترمیم، بهسازی و ارتقای سطح کیفی معابر، خیابان‌های جهانگیری، شهید حسنی، تفرش و داوران از جمله محله‌هایی است که در هفته آغازین مرداد سال جاری با اجرای ۲۳۰ تن آسفالت مورد لکه‌گیری و مرمت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای ساماندهی بوستان‌های منطقه ۴، بالا بردن کیفیت فضای سبز شهری از برنامه‌های اولویت‌دار این منطقه است، سکوهای نشیمن جدید همراه با نیمکت در فضای سبز ورودی بوستان شهرک پردیس یک احداث و نصب شده است.

منبع: imna-776300

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید