چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » رقابت رسانه‌ای بین موکب‌داران استان تهران در ایام اربعین

رقابت رسانه‌ای بین موکب‌داران استان تهران در ایام اربعین

کد خبر: 6159

مدیرکل روابط عمومی و امور بینNالملل استانداری تهران گفت: موکب‌های برتر با محوریت فضای مجازی و اطلاع‌رسانی معرفی و تقدیر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محمد صائبی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مذهبی جهان است که هر سال باشکوه‌تر از قبل، با حضور میلیونی زائران و عاشقان حسینی (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: نقش رسانه در تبیین فرهنگ اربعین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان کرد: مفتخر هستیم که اعلام کنیم، اداره کل روابط‌عمومی استانداری تهران امسال نیز همانند سال گذشته، هم‌زمان با ایام اربعین به بررسی، رصد و پایش فضای مجازی، حول محتواهای تولید شده در این زمینه توسط موکب‌های استان تهران خواهد پرداخت.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران اجرای برنامه‌های فرهنگی و انعکاس آن‌ها در ایام اربعین را بسیار بااهمیت دانست و عنوان کرد: در این راستا ضروری است که موکب‌داران استان تهران مثل سال گذشته از اقدامات انجام شده پیوست‌های رسانه‌ای تهیه کنند.

صائبی در تشریح جزئیات بیشتر این اقدام گفت: از موکب‌داران استان تهران می‌خواهیم محتواهای تولید شده را به سرشماره ۳۰۰۰۶۲۶۳ پیامک و یا به نشانی https://t.me/setad_arbaein_ostan_tehran در تلگرام و آیدی setad_arbaein_ostan_tehran@ در اینستاگرام ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن ۸۴۶۹۴۵۵۰ تماس بگیرند، پس از ارزیابی‌های لازم در حوزه‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی، جذابیت بصری، تولیدات چندرسانه‌ای و جذب مخاطب موکب‌های برتر با محوریت فضای مجازی و اطلاع‌رسانی معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا روز چهارشنبه هفتم شهریور مصادف با ۲۳ ماه صفر است که بایستی مشخصات و محل قرارگیری دقیق موکب، نام و نام خانوادگی خادمین حسینی (ع) و شماره تماس در گزارش‌ها قید شود.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران بر ضرورت استفاده از شیوه‌نامه تهیه پیوست‌های رسانه‌ای توسط موکب داران تأکید کرد: بررسی و ارزیابی‌های نهایی بر اساس رعایت این دستورالعمل‌ها خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: imna-776619

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید