چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اتاق مشترک ایران و عراق برای رفع مشکلات زائرین تشکیل شد

اتاق مشترک ایران و عراق برای رفع مشکلات زائرین تشکیل شد

کد خبر: 6204

فرمانده قرارگاه اربعین در شلمچه گفت: اتاق مشترک برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در تردد زائران و خودروهای حامل تجهیزات مواکب ایرانی مستقر با در عراق با مقام‌های مسئول عراقی در مرز شلمچه تشکیل شده است،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان ولی الله حیاتی _چهارشنبه دهم مرداد_ در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسنی در شلمچه اظهار کرد: مواکب حسینی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مشغول آماده سازی هستند و مواکب اربعین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شروع خدمات رسانی از اول ماه صفر آغاز خواهد شد.

وی افزود: اتاق مشترک برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در تردد زائران و خودروهای حامل تجهیزات مواکب ایرانی مستقر با در عراق با مقام‌های مسئول عراقی در مرز شلمچه تشکیل شده است، همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای تسریع در انجام کارها با این اتاق هماهنگ باشند.

فرمانده قرارگاه اربعین در شلمچه ادامه داد: از میدان مقاومت تا پارکینگ اربعین شلمچه نظافت و پاکسازی توسط شهرداری تهران، یادمان شهدای شلمچه تا پایانه مرزی شلمچه توسط شهرداری شیراز و منطقه آزاد اروند انجام خواهد شد و شهرداری‌های معین نیز نظافت موقعیت‌های هر شهرستان مستقر در مسیر را برعهده دارند ضمن اینکه ۳۰ دستگاه حمل زباله در شلمچه مستقر خواهند شد.

حیاتی تصریح کرد: گروه‌های عملیاتی از آبفا و برق برای خدمات رسانی از مرکز استان در شلمچه مستقر شوند تا اداره‌های آب و برق خرمشهر با توجه به گرمای شدید هوا، در خدمت رسانی به مردم این شهرستان با مشکلی مواجه نشوند.

وی به سرپوشیده شدن سه کیلومتر از مسیر مواکب تا نخستین گیت بازرسی در نزدیکی پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت: مسیر به وسیله سایه‌بان‌های به عرض ۱۲ و ارتفاع پنج متر به صورت توری مسقف خواهند شد و دوربین پایش تصویری و نور مورد نیاز آن نیز تأمین می‌شود.

منبع: imna-776921

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید