شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ۵ شناور صیادی متخلف در آب‌های بوشهر توقیف شدند

۵ شناور صیادی متخلف در آب‌های بوشهر توقیف شدند

کد خبر: 6211

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر از توقیف پنج فروند قایق متخلف در زمان اجرای دریابست در آبهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، سرهنگ عبدالکریم غلامی عصر امروز_ چهارشنبه دهم مرداد_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هر ساله به جهت ضرورت حفظ و کاهش فشار بر ذخایر آبزیان ایامی به عنوان دریابست از سوی اداره کل شیلات استان اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای دریابست در آب‌های استان بوشهر از تاریخ ۶ الی ۱۲ مرداد خروج هر گونه شناور برای انجام فعالیت صیادی ممنوع است.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر گفت: عوامل گشت این یگان به منظور کنترل دریابست به‌صورت شبانه‌روزی به گشت‌زنی در آب‌های استان می‌پردازند.

غلامی تصریح کرد: در گشت‌های روزهای نهم و دهم مردادماه پنج فروند شناور قایق بدون مجوز صیادی خروجی از بندرهای رستمی، عامری، بردخون و روستای گاهی را توقیف کردند.

وی در رابطه با کشفیات از این شناورها گفت: چهار طاقه تور انتظاری، ۱۲ عدد قلاب تکی، یک رشته تور ترال میگو قایق، یک جفت تخته صید ترال قایق، یک دستگاه وینچ ترال و مقدار تقریبی ۲۰ کیلوگرم میگو از این شناورها کشف و توقیف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر افزود: پرونده تخلفات صیادی برای همه این شناورها تشکیل و به مراجع قضائی گسیل شد.

غلامی عنوان کرد: در ایام دریابست واحد گشت این یگان در صورت مشاهده هر شناور در دریا که به صید مشغول بوده و ادوات صیادی داشته باشد به شدت و قاطعانه برخورد می‌کند.

منبع: فارس

منبع: imna-776962

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید