چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۱ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۱ مرداد + جدول

کد خبر: 6261

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه یازدهم مرداد_ در بیشتر محصولات داخلی روند کاهشی در پیش گرفته اما دامنه نوسان در قیمت خودروهای مونتاژی کمتر است و تعداد کمی از محصولات افت یا خیز نرخ را تجربه می‌کنند.

پژو پارس TU5 از سدان‌های پرطرفدار شرکت ایران خودرو امروز هشت میلیون تومان افزایش یافته است و به نرخ ۸۷۱ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) گران‌ترین خودرو در نوع خود، با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده ۹۹۹ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو امروز با افت ۳۸ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اطلس از جدیدترین محصولات و پرنوسان‌ترین شرکت سایپا با افزایش هفت میلیون تومانی در کانال ۵۳۹ میلیون تومانی قرار گرفت.

شاهین اتوماتیک G مانند دیگر محصولات سایپا روند افزایشی را تجربه کرد و با رشد ۱۴ میلیون تومانی به محدوده ۸۱۰ میلیون تومان بازگشت.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۹ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۳۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۴ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۱ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۱ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۹۱ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۹۰۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۱ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

روند تغییر قیمت در بازار محصولات مونتاژی از خودروهای داخلی کمتر است و تعداد کمی از محصولات با کاهش یا افزایش قیمت نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند.

کی‌ام‌سی T8 پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور با افزایش ۱۶ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هیوندای اکسنت از محصولات لوکس این شرکت نیز با افزایش چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتینفره) از نوسانی‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور در معاملات امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان‌ترشده و به نرخ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

فونیکس FX از محصولات نوسانی مدیران خودرو نیز ۵۴ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۲۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۱ مرداد + جدول

منبع: imna-775988

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید