چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » لزوم خودکفایی در تولید نهاده های دامی و برخی محصولات استراتژیک کشاورزی

لزوم خودکفایی در تولید نهاده های دامی و برخی محصولات استراتژیک کشاورزی

کد خبر: 6332

امام جمعه یزد با تأکید بر لزوم خودکفایی در تولید نهاده های دامی و برخی محصولات استراتژیک کشاورزی، گفت: انتظار حمایت جدی دولت از بخش کشاورزی را داریم چرا که اگر در کشاورزی در نیازهای غذایی مردم خودکفا شویم، بسیاری از مشکلات کشور ما حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های امروز _جمعه دوازدهم مرداد_ با اشاره به فعالیت دولت جدید اظهار کرد: مسئولان جدید تصمیم جدی برای کار بگیرند، میز مسئولیت، میز خدمت بوده و میز ریاست نیست، سایر مسئولان پیشین نیز امید داشته باشند که زحمت‌های آنها به ثمر خواهد رسید، پس به خدمت به مردم ادامه دهند.

وی افزود: ابرقدرت‌ها هزینه‌های بسیاری برای زاده شدن فرزند نامشروعی به اسم داعش انجام داده بودند، مدافعان حرم با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) در مقابل این دشمنان اسلام ایستادند.

امام جمعه یزد ادامه داد: تقویت دانش بنیان‌ها بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه دولت جدید باشد، دولت باید به کشاورزی توجه بیشتری داشته باشد چرا که کشاورزی از اقتصاد هم مهم‌تر است.

ناصری با تأکید بر لزوم خودکفایی در تولید نهاده‌های دامی و برخی محصولات استراتژیک کشاورزی گفت: انتظار حمایت جدی دولت از بخش کشاورزی را داریم چرا که اگر در کشاورزی در نیازهای غذایی مردم خودکفا شویم، بسیاری از مشکلات کشور ما حل خواهد شد، لذا این بخش مهم باید در کنار صنعت پیش برود.

منبع: imna-777411

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید