شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » زیرساخت انرژی در خراسان در حال تقویت است

زیرساخت انرژی در خراسان در حال تقویت است

کد خبر: 6402

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: زیرساخت انرژی یکی از پیش نیازهای سرمایه گذاری در این استان بوده که با اجرای طرح‌های مختلف در حال تقویت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ مهدی جعفری امروز شنبه سیزدهم مرداد در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمایه گذاران برای ایجاد ۴۵۵ مگاوات انرژی تجدیدپذیر در استان ورود پیدا کردند که اگر این طرح‌ها به سرانجام برسد، خراسان جنوبی تولیدکننده مطلق در زمینه خودکفایی برق خواهد بود.

وی بیان کرد: پیک مصرف برق استان ۴۳۰ مگاوات است که با ورود سرمایه گذاران به راحتی می‌توانیم در مصرف برق خودکفا باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی در جوار چاه‌های کشاورزی استان باید مدت زمان واگذاری اراضی برای ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰ تا ۱۵ ساله باشد که با پیگیری این موضوع امکان پذیر است.

وی با اشاره به دستور کار دیگر این نشست درباره وضعیت اجرای موادی از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار اظهار کرد: درگاه ملی مجوزها یکسری اشکالات دارد اما در حال تکامل است.

جعفری با تأکید بر برگزاری جلسات موردی و تخصصی برای بهبود محیط کسب و کار توسط مدیران و کارشناسان دستگاه‌های متولی متذکر شد: در جلسات آینده شورا دستگاه های برتر و ضعیف در زمینه بهبود محیط کسب و کار معرفی خواهند شد.

منبع: imna-777730

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید