چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ۵۰ درصد مدارس غیردولتی قزوین باید به تراز سند تحول برسند

۵۰ درصد مدارس غیردولتی قزوین باید به تراز سند تحول برسند

کد خبر: 6561

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۰ درصد مدارس دولتی و ۵۰ درصد مدارس غیردولتی استان قزوین باید در جرگه مدارس در تراز سند تحول بنیادین قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی امشب _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در نشست مشترک اعضای شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش و مدیران و رؤسای نواحی و مناطق استان قزوین اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه مهمان عزیز ایران اسلامی پرده از چهره زشت و کریه رژیم صهیونیستی برداشت و امروز یک خیزش عظیم در تمام نقاط دنیا علیه این رژیم منحوس ایجاد شده است.

وی با تاکید بر تلاش برای اقامه نماز در مدارس و ادارات افزود: تبلیغ و ترویج نماز در مدارس یک کار کم‌هزینه و پراثر است؛ بحث نماز معطل پول نیست، معطل باور ماست، مسئولان ادارات و مدارس باید عملاً به اقامه نماز اهتمام ورزند تا کلامشان تأثیرگذار باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین نقش مدیران مدارس را در این حوزه ویژه توصیف کرد و گفت: مدیر بخش عمده‌ای از مسائل واحد آموزشی را می‌تواند حل کند. شاید در آینده مهم‌ترین مسئله کشور مدیر مدرسه باشد.

سیاهکالی مرادی در ادامه سخنان خود به اهمیت اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: ۱۰ درصد مدارس دولتی و ۵۰ درصد مدارس غیردولتی استان قزوین باید در جرگه مدارس در تراز سند تحول قرار گیرند.

وی ادامه داد: در دولت خدمتگزار شهید سید ابراهیم رئیسی اقدام جهادی درباره فضاهای ورزشی صورت گرفت، اما نیاز است این امر ویژه در مدارس دخترانه دولتی در راستای تحقق عدالت آموزشی ادامه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: همچنین باید از ظرفیت مسئولین شهرستانی، نگاه ویژه به مدارس شبانه‌روزی، استفاده از نیروهای تخصصی در حوزه‌های مشاوره، جدی گرفتن طرح نماد و تسویه قبوض حامل‌های انرژی مدارس استفاده شود.

منبع: imna-778403

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید