شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » خرید بلیت الکترونیکی اتوبوس قابلیت جدید «اصرو» در آینده نزدیک

خرید بلیت الکترونیکی اتوبوس قابلیت جدید «اصرو» در آینده نزدیک

کد خبر: 6707

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به‌زودی امکان تهیه بلیت اتوبوس در سامانه اصرو فراهم می‌شودتا شهروندان بلیت خود را به‌صورت الکترونیک تهیه کنند و پرداخت آن را با کیوآرکد انجام دهند.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه حدود یک سال از راه‌اندازی سامانه اصرو می‌گذرد، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات موجود ۴۰ درصد افرادی که در شهر اصفهان از اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند، از سامانه اصرو اطلاع دارند و روزانه از آن استفاده می‌کنند.

وی افزود: سامانه اصرو امکانات مختلفی همچون مسیریابی، مشاهده خطوط مختلف و مشخص کردن زمان سفر از مبدا تا مقصد را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: سامانه اصرو برای شهروندان این امکان را فراهم کرده است تا زمان تقریبی سفر از مبدا تا مقصد را بررسی کنند.

آقایی ادامه داد: امروزه سرعت برای شهروندان بسیار مهم است، به همین دلیل سامانه اصرو امکاناتی را فراهم کرده است تا شهروندان از ساعات حرکت اتوبوس‌ها مطلع شوند و بدین ترتیب، آن‌ها می‌توانند زمان خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که ۵ دقیقه قبل از حرکت اتوبوس در ایستگاه حاضر شوند تا وقتشان هدر نرود.

وی با اشاره به گلایه مردم که زمان زیادی را در ایستگاه‌های اتوبوس سپری می‌کنند، گفت: استقبال از سامانه اصرو کمتر از ۵۰ درصد بوده است که این موضوع نشان می‌دهد برخی شهروندان به این سامانه دسترسی نداشته و از آن اطلاعی ندارند.‌

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌زودی امکان تهیه بلیت اتوبوس در سامانه اصرو فراهم می‌شودتا شهروندان بلیت خود را به‌صورت الکترونیک تهیه کنند و پرداخت آن را با کیوآرکد انجام دهند؛ با این اقدام دیگر نیازی به کارت بانکی نیست، زیرا می‌توانند با نزدیک کردن موبایل خود به دستگاه پذیرنده اتوبوس، هزینه بلیت را پرداخت کنند.

منبع: imna-778801

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید