شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » جو ورزشگاه روی بازیکنان سپاهان تاثیر گذاشت

جو ورزشگاه روی بازیکنان سپاهان تاثیر گذاشت

کد خبر: 6739

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: جو سنگین ورزشگاه، باعث شد تیم سپاهان عملکرد خوبی نداشته باشد.

مهدی جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیدار سپاهان و شباب الاهلی اظهار کرد: بازیکنان سپاهان در این دیدار عملکرد خوبی نداشتند، با توجه به خریدهایی که داشتند انتظارات از آنها بسیار بیشتر بود و از سیستم کیفیتی و فنی تیم انتظار بیشتری می‌رفت.

وی افزود: تیم از لحاظ بدنی هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده بود و بازیکنانی که تازه خریده بودند نیز نخستین بازی آسیایی خود را تجربه می‌کردند، همچنین تیم سپاهان تیمی پر طرفدار است و بازیکنان باید بتوانند با آن کنار بیایند. فکر می‌کنم اتمسفر حاضر و تجربه نخست آنها باعث عملکرد ضعیف‌شان شده بود، البته که این موضوعات از قبل قابل پیش‌بینی بود، اما عملکردشان اصلاً قابل دفاع نیست و این می‌تواند یک تلنگر به موقع باشد تا بازیکنان به خودشان بیایند.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: نبود «محمد دانشگر» و «سیاوش یزدانی» در ترکیب در بازی مقابل شباب بسیار تأثیرگذار بود چرا که این بازیکنان مدت زیادی را در کنار هم کار کردند و به خوبی خط دفاع سپاهان را ساپورت می‌کنند.

بازیکن سابق سپاهان تصریح کرد: هماهنگی دفاع جدید سپاهان اصلاً خوب نبود و مشخص بود که بار اول است که در کنار هم بازی می‌کنند به خصوص «حنانوف» و «صالح حردانی» که فاصله‌ای را که باید بین‌شان رعایت می‌شد را رعایت نمی‌کردند و سه گل از همان سمت وارد دروازه شد.

وی تصریح کرد: تا حدودی انتقاد به نقل‌وانتقالات سپاهان صحیح است، اما نمی‌توان با برگزاری یک بازی گفت نقل‌وانتقالات خوب نبوده است چرا که نخستین بازی بود، این بازی پر از حساسیت بود و زمان می‌برد تا بازیکنان بتوانند خود را با شرایط تیم جدید وفق دهند.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: بازیکنان باید سریع‌تر خود را با شرایط جدید وفق دهند و بدانند که پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند تا در دیدارهای بعدی این مشکل رخ ندهد، بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و «حسین گودرزی» نیز عملکرد خوبی داشت، اما دیگر بازیکنان عملکردی که باب‌میل هواداران بود را نداشتند.

جعفرپور عنوان کرد: در این فصل چندین بازیکن هجومی از دست داده‌ایم، سال گذشته همه دغدغه ما نداشتن دفاع بود و اکنون از لحاظ هجومی به مشکل برخورده‌ایم، از دست دادن بازیکن‌هایی مانند «شهریار مغانلو» و «رامین رضائیان» زهر هجوم تیم ما را گرفته است و باید به فکر جایگزین برای آنها باشیم چرا که تاکنون خط تهاجمی زهردار نقطه مثبت بود که باید به فکر این موضوع هم باشیم.

منبع: imna-779179

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید