چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اختصاص ۳۲ پرواز فوق‌العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین حسینی+ جدول

اختصاص ۳۲ پرواز فوق‌العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین حسینی+ جدول

کد خبر: 6753

مدیر کل فرودگاه استان فارس گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور، ۳۲ پرواز فوق العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، فخرالدین کشاورز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی (ع) و همچنین درخواست مسافران در خصوص برقراری پرواز به نجف اشرف، شرکت هواپیمایی ساها با ۱۰ پرواز، کیش ۱۲، پارس ۶ و کاسپین ۴ پرواز در بازه زمانی مذکور اقدام به جابجایی زائران می‌کنند.

وی افزود: تاکنون برقراری پروازهای فوق قطعی شده و مذاکره با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت افزایش پروازها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس تصریح کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی تهیه کنند.

کشاورز خاطر نشان کرد: تا روز پنج شنبه ۱۸ مرداد در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور، تعداد ۳۲ پرواز فوق‌العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش بینی و برنامه‌ریزی شده است.

اختصاص ۳۲ پرواز فوق‌العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین حسینی+ جدول

منبع: imna-779299

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید