شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » همتی بر اجرای ۱۶ پروژه مدیریت شهری محمودآباد

همتی بر اجرای ۱۶ پروژه مدیریت شهری محمودآباد

کد خبر: 6898

شهردار محمودآباد از همتی بر اجرای عملیات ۱۶ پروژه مدیریت شهری قبل از پایان سال‌جاری در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مهدی اختیاری امشب_شنبه بیستم مرداد_ در بازدید میدانی اصحاب رسانه، رئیس و اعضای شورای شهر دوره ششم و شوراهای ادوار گذشته محمودآباد از پروژه‌های شهری با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی پشت شهرداری اظهار کرد: این پروژه در سه لاین پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و مسیر استراحت مسافران به طول ۶۰۰ متر در فاز اول در حال اجراست که علاوه بر آن طرح پیست اسکیت به طول ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پروژه پیاده‌روسازی سواحل شهرداری با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در سه لاین طی چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه پیاده‌روسازی ۱۲ متری مسیر پارک به منظور گردشگری و دسترسی مسافران و شهروندان از سه راه مرکز شهر به ساحل به طور مستقیم با هزینه چهار میلیارد تومانی در مساحتی به طول ۲۸۰۰ متر و تملک دارایی ۲۴۰ میلیارد تومانی در حال اجراست.

شهردار محمودآباد از ساماندهی پیاده‌روی خیابان آزادی در دو ضلع شمالی و جنوبی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ ۴۸ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه شهری عملیات اجرایی ساماندهی کانال، سنگ فرش، ایجاد فضای سبز و فلاور باکس دستور کار قرار گرفته است.

اختیاری با بیان اینکه احداث دیواره سنگی وقفی رود در فاز اول به طول ۳۵۰ مترمربع به همراه آزادسازی حریم رودخانه، احداث دیوار و تسریع دسترسی لایروبی رودخانه طی دو هفته آینده به طول ۲۵۰ متر دستور کار است، عنوان کرد: این پروژه فاز اول آن شش میلیارد تومان، فاز دوم ۹ میلیارد تومان هزینه شد.

اختیاری با اشاره به اینکه فاز دوم احداث کمربندی شرقی پس از گذشت یک سال و نیم با هزینه ۱۲ میلیارد تومان افتتاح شد، افزود: فاز دوم این پروژه با ۱۳ میلیارد تومان طی ۴۵ هزار مترمربع مساحت با احداث کانال جدول بندی، زیرسازی و آسفالت انجام شد که در مجموع ۲۵ میلیارد تومان هزینه شد.

وی فاز سوم احداث کمربندی را ۱۱۰۰ مترمربع مطرح کرد و گفت: برای تملک این پروژه به مقدار ۳۰۰ میلیارد تومان تراکم تشویقی به طوری توافقی با مالکان اراضی کشاورزی انجام شد.

شهردار محمودآباد در ادامه این بازدید و همزمان با اجرای کلنگ‌زنی سه پروژه شهری مطرح کرد: احداث بوستان دانشگاه آزاد سابق به مساحت ۴۰۰ متر و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار بوستان گفت‌وگو آغوزجی در ۱۵۰ مترمربع مساحت با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با دیوارکشی بستر رودخانه با اعتبار یک و نیم میلیارد ریال، احداث بوستان کوی دریای ۳۸ و بوستان کوی فرمانداری با تجهیزات ورزشی و فضای سبز آغاز شده و طی دو تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از مرمت و بازسازی سه ساختمان میراثی طاهباز حوزه فرهنگی و اجتماعی این سازمان خبر داد و گفت: این ساختمان‌ها به منظور راه‌اندازی خانه فرهنگ و رسانه، موزه مردم‌شناسی، نهاد اجتماعی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در دست اقدام است که تاکنون ۵۰ درصد پروژه انجام شد.

منبع: imna-779865

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید