شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ۲۰۰ هزار ورزشکار در استان البرز فعال هستند

۲۰۰ هزار ورزشکار در استان البرز فعال هستند

کد خبر: 6953

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان البرز گفت: ۲۰۰ هزار ورزشکار در قالب ۵۱ هیأت ورزشی در البرز فعالیت دارند. می‌طلبد تا با کمک ارگان‌ها و نهادهای دیگر مدال‌آفرینان استان را معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، داوود عزیزی ظهر امروز _یکشنبه بیست و یکم مرداد_ در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به اینکه بستری در استان فراهم شده تا جمعیت هدف ما حداقل ۱۰ درصد در ورزش همگانی حضور داشته باشند، اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۳۵ سالن ورزشی در حوزه ورزش همگانی در قالب طرح ورزش و مردم اضافه کرده‌ایم تا از ۷ صبح با امکانات رایگان و مربی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: رسالت ما این است که با مشارکت ارگان‌ها، ادارات و رسانه‌ها خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان البرز با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار ورزشکار در قالب ۵۱ هیئت ورزشی در البرز فعالیت دارند، گفت: می‌طلبد تا با کمک ارگان‌ها و نهادهای دیگر مدال آفرینان استان را معرفی کنیم چرا که تجلیل از ورزشکاران در استان کمرنگ شده است.

وی گفت: سرانه ورزشی در استان بین ۳۸ تا ۴۰ سانتی‌متر است در صورتیکه سرانه استاندارد ۸۲ سانتی متر است.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه عمده مشکل ما زیرساخت‌های ورزشی است، عنوان کرد: در این حوزه بخش خصوصی باید ورود کند و در این بخش سرمایه‌گذاری شود.

منبع: imna-780168

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید