شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » حوادث جاده‌ای منجر به فوت در لرستان باید کاهش یابد

حوادث جاده‌ای منجر به فوت در لرستان باید کاهش یابد

کد خبر: 6969

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: حوادث جاده‌ای منجر به فوت در سطح استان با توجه به شرایط موجود باید کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احمدرضا دالوند عصر امروز-یکشنبه بیست و یکم مرداد - در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا پایان لحظات مسؤولیت باید کار و تلاش کنند و این تکلیفی به عهده تمام مدیران و وظیفه قانونی است.

وی در ادامه افزود: برخی از جلسات حائز اهمیت هستند و این جلسه تصمیم گیری در خصوص ایمنی جان مردم و تغییر مسیر یک زندگی است و بستگی به تلاش مدیران مربوطه دارد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به وجود کاستی‌ها گفت: عوامل پیشگیری از تصادفات باید رصد، پیگیری و اجرایی شود و یکی از عوامل اتفاقات و تصادفات مسؤولان مربوطه هستند.

دالوند عنوان کرد: اگر انسانی جانش را از دست دهد، تمام افراد اعضای این کمیسیون مسؤول هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: فعلاً با شرایط موجود باید کمترین حادثه را داشته باشیم و مدیریت شرایط را با امکانات موجود انجام دهیم.

وی با بیان اینکه وضعیت جاده‌ای لرستان تا حدودی مناسب است، افزود: در این حوزه مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شوند، اما بسیاری از تصادفات مربوط به آزاد راه‌ها است که شرایط خوبی دارند و این به دلیل نبود تلاش برای رفع مشکلات است.

دالوند با تاکید بر اینکه در حوادث موجود در راه‌های استان تمام اعضای مربوطه دخیل هستند، اظهار داشت: جلسات باید بطور منظم برگزار و تمام فرمانداران جلسات را بصورت منظم برگزار کنند تا تصادفات منجر به فوت افزایشی را باید کاهش دهیم.

وی ادامه داد: مصوبات شورای ترافیک باید بصورت جدی پیگیری و هر مسؤولی که پیگیری نکند با او بعنوان ترک فعل برخورد جدی و به مراجع قضائی معرفی شوند.

دالوند عنوان کرد: تکالیف مسؤولان باید تا لحظه آخر انجام و با افراد خاطی به شدیدترین نحو برخورد می‌شود و مدیران باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس حس انسان دوستانه جهت پیشگیری از حوادث جاده‌ای تقاضای پیگیری مسولان دارم، افزود: این درحالی است که بعنوان مسؤول مربوطه بصورت جدی رفع نواقص و کاستی‌ها پیگیری و از بی توجهی‌های هیچکس و هیچ مقامی اغماض نشده و با همه افراد خاطی و ترک فعل‌ها برخورد می‌شود.

منبع: imna-780202

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید