چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » استقرار واحد کشیک دادسرای خرمشهر در مرز شلمچه

استقرار واحد کشیک دادسرای خرمشهر در مرز شلمچه

کد خبر: 7070

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: واحد کشیک دادسرای عمومی و انقلاب خرمشهر در مرز شلمچه مستقر شده است و نظارت بر روند خدمت‌رسانی و تأمین امنیت تا پایان بازگشت زائران از مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی دهقانی ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و سوم مرداد_ در حاشیه بازدید از مرز شلمچه ضمن تاکید بر خدمات‌رسانی بهتر از جمله وضعیت بهداشتی و خدمات درمانی_اورژانسی، وسایل حمل‌ونقل، سهولت و تسریع در روند عبور زائران از مرز و تأمین امنیت، اظهار کرد: واحد کشیک دادسرای عمومی و انقلاب خرمشهر در مرز شلمچه مستقر شده است و نظارت بر روند خدمت‌رسانی و تأمین امنیت تا پایان بازگشت زائران از مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پویش سراسری به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم، همزمان با سراسر کشور از ابتدای محرم در استان کرمان نیز آغاز شده است و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان تاکید کرد: ترویج فرهنگ گذشت و سازش یکی از مهمترین اهداف پویش معنوی به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم است، امسال نیز همچون سال‌های گذشته پویش سراسری به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم، از ابتدای محرم آغاز و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

دهقانی اضافه کرد: این پویش معنوی با هدف اشاعه فرهنگ گذشت و سازش و با تاسی از سیره سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این بازدید ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر اعضای قرارگاه اربعین حسینی شلمچه به همراه مدیران قوه قضائیه استان خوزستان و شهرستان خرمشهر ایشان را همراهی کردند.

مسعود خواست خدایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در این بازدید، اظهار کرد: امیدواریم با تاسی از رفتار و منش امام حسین (ع) و با حمایت معنوی افراد، امسال نیز همچون سال گذشته شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان و بازگشت آن‌ها به خانواده و جامعه باشیم.

منبع: imna-780659

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید