شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تردد بیش از ۲۷۰ هزار زائر از ابتدای ماه صفر از مرزهای خوزستان

تردد بیش از ۲۷۰ هزار زائر از ابتدای ماه صفر از مرزهای خوزستان

کد خبر: 7086

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به ثبت ۲۷۹ هزار و ۲۵۲ تردد از ابتدای ماه صفر تاکنون از دو پایانه‌ مرزی خوزستان گفت: میزان تردد ثبت شده برای روز گذشته در دو پایانه ۷۱ هزار و ۲۸۷ زائر اربعین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد جولانژاد امروز _سه شنبه بیست و سوم مرداد_ در مرز شلمچه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اولین روز ماه صفر تا هفتمین روز از این ماه مصادف با دوشنبه بیست و دوم مرداد تردد در مجموع ۲۷۹ هزار و۲۵۲ تردد در دو مرز شلمچه و چذابه ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۴۱۵۶ مورد ورود ایرانی و ۱۸۹۰۲۶ مورد خروج ایرانی ثبت شده است همچنین ۱۴۷۱۵ خارجی وارد و ۲۱۳۶۰ خارجی نیز از طریق این دو پایانه از کشور خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: میزان تردد ثبت شده برای روز گذشته در دو پایانه ۷۱ هزار و ۲۸۷ زائر اربعین است.

جولانژاد اضافه کرد: بر اساس آمار رسمی تا دیروز شاهد ورود ۱۱ هزار و ۲۱۵ زائر ایرانی و یک هزار و ۴۴۵ زائر خارجی از دو مرز شلمچه و چذابه به کشور بودیم.

وی تاکید کرد: ۵۶ هزار و ۵۷۶ زائر ایرانی و دو هزار و ۵۱ زائر خارجی نیز از مرزهای خوزستان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: زائران پس از پایان زیارت در خاک عراق و پیش از حرکت به سمت مرزها به منظور تأمین ناوگان حمل‌ونقل عمومی نام مرز ورودی را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.

منبع: imna-780781

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید