شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » درآمدهای ملی کفاف نیازها و رفع مشکلات مردم را نمی‌دهد

درآمدهای ملی کفاف نیازها و رفع مشکلات مردم را نمی‌دهد

کد خبر: 7110

شهردار شهرضا گفت: شهرداری به دنبال ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است و امروزه درآمدهای ملی کفاف نیازها و رفع مشکلات و درخواست‌های مردم را نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمید شهبازی امروز _سه شنبه بیست‌وسوم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد بودجه شهرداری به پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شده است و حدود ۳۰ درصد بودجه نیز صرف هزینه‌های جاری می‌شود.

وی با بیان اینکه در سبد پروژه‌های مهم، ۷۰ پروژه شاخص شهری، پروژه مهم منطقه‌ای و پروژه‌هایی با رویکرد محله محوری دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه امسال به موضوع‌های فوق از جمله حمل و نقل، ترافیک شهری، محیط زیست، خدمات شهری، عمران و توسعه شهری توجه بیشتری می‌شود.

شهبازی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که مجموعه اقدامات ما باعث ایجاد سرمایه اجتماعی شود و شهری قابل زیست و با آرامش داشته باشیم.

وی افزود: شهرداری به دنبال ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است و امروزه درآمدهای ملی کفاف نیازها و رفع مشکلات و درخواست‌های مردم را نمی‌دهد.

شهردار شهرضا گفت: باید طرحی نو برای پایداری درآمد شهرداری تعریف کنیم که شاخص آن اصل مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه مدیریت و فعالیت اقتصاد شهری باشد.

شهبازی با بیان اینکه اگر شهرداری بودجه نگذارد بافت تاریخی و مذهبی شهر از بین می‌رود، تصریح کرد: از این‌رو باید به آثار فرهنگی و تاریخی و نیز بازار و کاروانسراهای شهر بیشتر توجه شود، ضمن اینکه لازم است به‌جای توسعه صنعت، به موضوعات طبیعی توجه کرده و برای بخش خصوصی فرش قرمز پهن کنیم.

شهردار شهرضا بیان کرد: این شهرستان زمانی در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است و اکنون نیز در مسیر دریا به دریای کشور هستیم و روزانه میزبان قابل توجهی از گردشگران مهمان این شهر هستند.‌

وی در خصوص اهمیت برندینگ برای شهرضا یادآور شد: برندینگ شهری یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری شهرضا است و ما شهر ملی سفال و سمنو هستیم، ضمن اینکه تولید انار در شهرضا قابل توجه است و در عرصه ایثار و شهادت سرداران بزرگی دارد که یک مجموعه کامل شهری را تشکیل می‌دهد، البته این تمام ظرفیت‌ها برای برند شهر نیست.‌

شهبازی با بیان اینکه در صدد انعقاد قرارداد هم پیوندی با شهر لاله‌جین همدان و خواهرخواندگی با شهرهای سایر کشورها هستیم، تاکید کرد: اگر ظرفیت‌های شهر به میدان آمده و سرمایه اجتماعی را به‌کار بگیریم باعث رشد و توسعه شهر می‌شود و یکی از کارهای ویژه شهرداری این است که از همه ظرفیت‌ها به فراخور شرایط استفاده کنیم.‌

منبع: imna-780845

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید