شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » خاطرات رزمندگان برای نسل جدید جریان ساز خواهد بود

خاطرات رزمندگان برای نسل جدید جریان ساز خواهد بود

کد خبر: 7185

فرماندار تیران و کرون گفت: خاطرات رزمندگان برای نسل جدید جریان ساز خواهد بود والگوسازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا عصر امروز –چهار شنبه- بیست وچهارم مرداد- در همایش آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس تیران و کرون اظهارکرد: خاطرات، دغدغه‌ها و توصیه‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای رسیدگی و بهره برداری از آن باید شنیده شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اداری دغدغه‌های این قشر و خانواده‌های آنان را بشنوند و به مطالبات آنان رسیدگی کنند که جریان هفتگی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان به همین خاطر انجام می‌گیرد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه گفتگو با خانواده شهدا و ایثارگران در گره گشایی از مشکلات آنان نقش دارد، تصریح کرد: علاوه بر این موضوع خاطرات این قشر الگوسازی در جامعه انجام می‌دهد.

محمدی کیا با اشاره به ثمرات سازنده بهره گیری از خاطرات و توصیه‌های رزمندگان و خانواده شهدا ادامه داد: خاطرات رزمندگان برای نسل جدید جریان ساز خواهد بود والگوسازی می‌کند و در جهت‌دهی و هدایت فکری مناسب است.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی شهدا، رزمندگان و آزادگان برای اقتدار ملی مهم بوده، خاطرنشان‌کرد: خانواده‌های آنان از جمله همسران و پدر و مادرانشان در این مسیر بسیار صبر و بردباری کرده‌اند.

فرماندار تیران و کرون یادآورشد: خانواده ایثارگران و شهدا هم درس‌های زیادی برای جامعه دارند که از جمله آن صبر و مقاومت است.

محمدی کیا با بیان اینکه دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی الگویی برای جامعه بشری بوده است، تصریح‌کرد: امروز این گفتمان در دنیا فراگیر شده و بزودی شاهد خاموشی تفکر و نظام سلطه در جهان خواهیم و آزادگی فراگیر می‌شود.

وی به پیروزی محور مقاومت و ملت‌های آزادی خواه اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب زمین گیر شده‌اند و خبرهای خوبی از پیروزی و اقتدار جهانی شنیده می‌شود که باید منتظر ماند و در برابر ظلم جهانی مقاومت کرد.

منبع: imna-781195

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید