جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » اقتصادی » کسب پر افتخار تندیس سفیر اقتصاد از دومین کنگره سراسری برند ملی

کسب پر افتخار تندیس سفیر اقتصاد از دومین کنگره سراسری برند ملی

کد خبر: 7385

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولین مجمع ملی دیپلماسی برند باهدف معرفی برترین بنگاه های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره های ارزش جهانی برگزاری گردید.

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولین مجمع ملی دیپلماسی برند با هدف معرفی برترین بنگاه های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره های ارزش جهانی و هم چنین تقویت برند سازی ملی در ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور جمع کثیری از بزرگان اقتصادی و سیاسی برگزار گردید.

گروه صنعت رایان پارس به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی بازرگانی در زمینه باتری های سیلد لید اسید (VRLA) توانست پس از ارزیابی های تخصصی انجام شده و با توجه به فعالیت های گسترده انجام شده در زمینه برندسازی در حوزه های B۲B و B۲G تندیس برند ملی و سفیر اقتصاد ایران را با موفقیت کسب نماید.

امیرکیوان طیبی به نمایندگی از گروه صنعت رایان پارس به این مجمع ارزشمند دعوت شده و پس از کسب تندیس، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

گروه صنعت رایان پارس در تلاش است که با افزایش تمرکز به تولید برپایه کیفیت و سلامت محصولات، نقش بسزایی را در رشد و پیشرفت حوزه ارتباطی، مخابراتی و صنعتی کشور ایفا نماید و اخذ این تندیس گرانبها نشانه صحت و اعتبار عملکرد این شرکت می باشد.

منبع: tahlilbazaar-300045

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید