چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » راه‌اندازی ۹ موکب سازمان اوقاف برای خدمات‌رسانی به زائران در عراق

راه‌اندازی ۹ موکب سازمان اوقاف برای خدمات‌رسانی به زائران در عراق

کد خبر: 7415

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: امسال نیز طبق سنوات گذشته با برپایی ۹ موکب مستقر در مرزهای ایران و عراق از زوار کربلا پذیرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا صادقی با بیان اینکه ۹ موکب برای پذیرایی از زائران فراهم شده، اظهار کرد: دو موکب در مرز چذابه با نام موکب سیدالشهدا (ع) اوقاف و همچنین موکب العباس امامزادگان مهردشت از ابرکوه، آماده پذیرایی از زائرین هستند.

وی در ادامه به مواکب مستقر در کشور عراق اشاره کرد و گفت موکب امامزاده جعفر (ع) در کربلا جنب مقبره حر، موکب الرضا وابسته به آستان مقدس شاهزاده فاضل (ع) در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین، موکب جوانان سیدالشهدا مبارکه وابسته امامزاده عبدالله (ع) بافق و موکب بقعه متبرکه سید عباس (ع) خاتم (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: امسال در مدت ۲۰ روز فعالیت مواکب اوقاف استان یزد برای اسکان، پذیرایی، پخت نان گرم، بهداشتی و استحمام و… زائران برپا شده است.

صادقی با تأکید بر اینکه فعالیت موکب‌های وابسته به امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد آغاز شده، گفت: شنبه آخرین موکب اوقاف از یزد در مرز چذابه و نقطه صفر مرزی برپا شده و آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

منبع: imna-782264

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید