چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » آماده‌باش پلیس راهور کردستان برای بازگشت زائران اربعین

آماده‌باش پلیس راهور کردستان برای بازگشت زائران اربعین

کد خبر: 7654

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: پلیس راهور استان با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای بازگشت زائران اربعین آمادگی کامل را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس راهور کردستان، رضا همتی‌زاده اظهار کرد: پلیس راهور با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی مانند اورژانس، هلال احمر و راهداری، آمادگی کامل برای ارائه خدمات در ایام بازگشت به زائران را دارد.

وی با تاکید بر توجه ویژه زائران به توصیه‌هایی پلیس راهور، افزود: زائران قبل از شروع سفر، برنامه‌ریزی دقیقی برای مسیر، زمان سفر و استراحت‌های بین راهی داشته باشند، به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: رانندگان همچنین از سبقت غیرمجاز و انحراف از مسیر خودداری کرده و فاصله ایمنی را با خودروی جلویی حفظ کنند و هر دو ساعت یک بار، توقف کرده و با در نظر گرفتن شرایط جسمی خویش، استراحت کنند تا از خستگی و خواب‌آلودگی جلوگیری شود.

همتی‌زاده اضافه کرد: همه سرنشینان خودرو نیز باید در طول مسیر از کمربند ایمنی استفاده کنند، این موضوع الزام قانونی دارد و می‌تواند در صورت اجرا و رعایت شدن، حجم زیادی از حوادث رانندگی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه عجله در رانندگی، موجب حوادث سخت و سهمگین ترافیکی برای مجروحان و افزایش درصد کشتگان می‌شود، افزود: رانندگان نباید کمبود زمان را با عجله در رانندگی جبران کنند؛ این در حالی است که عجله نیز نمی‌تواند به طور مؤثر زمان رسیدن به مقصد را کاهش دهد و تنها ریسک و خطر رانندگی را بیشتر کند، بیشتر شدن صدمات تصادفات نیز با افزایش سرعت، به شکلی تصاعدی بالا می‌رود.

منبع: imna-783589

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید