چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » صرف ۲.۵ همت از اعتبارات سازمان راهداری در حوزه زیرساخت‌ها

صرف ۲.۵ همت از اعتبارات سازمان راهداری در حوزه زیرساخت‌ها

کد خبر: 7728

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: امسال حدود ۲.۵ همت از اعتبارات سازمان راهداری در حوزه زیرساخت‌ها هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، داریوش امانی عصر امروز _شنبه سوم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معمولاً سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بعد از پایان اربعین، مجدد کارهای جدید برای اربعین آینده را برنامه‌ ریزی می‌کند، امسال نسبت به سال قبل وضعیت بهتری در حوزه زیرساخت‌ها و جاده‌های اربعین داشتیم.

وی با بیان اینکه نگهداشت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات در جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی و محوطه پایانه‌های مرزی دو حوزه کاری راهداری هستند، افزود: با توجه به اینکه حدود ۱۰ سال گرمای هوا را در اربعین خواهیم داشتیم باید اقدامات خوبی انجام شود تا زائران بتوانند در تونل‌های سرد و خنک، سایه‌بان ها و مه‌پاش مسیر خود را طی کنند، بازسازی سرویس‌های بهداشتی و گیت‌های ورود و خروج و افزایش آن‌ها از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود.

معاون وزیر راه اضافه کرد: امسال حدود ۲.۵ همت از اعتبارات سازمان راهداری در حوزه زیرساخت‌ها هزینه شده است.

امامی در خصوص حمل‌ونقل زائران تصریح کرد: در جلسات اسناد اربعین گفته بودیم با توجه به مشکلاتی که در بخش جابه‌جایی مسافر داریم، حدود ۶۰۰۰ ناوگان عملیاتی کمبود داریم که قرار بود دستگاه‌های مختلف کمک کنند؛ بیشتر این کمک‌ها انجام شده است، اما طبق مصوبات نبود، با این وجود تاکنون زائرانی که از ناوگان عمومی استفاده کرده‌اند مشکل خاصی نداشتند.

وی گفت: ظرف یک ماه، راهپیمایی اربعین حسینی و آخر صفر و مشهد الرضا را داریم که حدود ۸.۵ میلیون جابه‌جایی در این مدت انجام می‌شود.

منبع: imna-784044

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید