سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » توزیع بیش از ۱۱ هزار کیسه زباله بین موکب‌داران در شهر کربلا توسط شهرداری اصفهان

توزیع بیش از ۱۱ هزار کیسه زباله بین موکب‌داران در شهر کربلا توسط شهرداری اصفهان

کد خبر: 7729

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت این ستاد در سال جاری تا امروز (شنبه) ۱۱ هزار و ۵۰ کیلو کیسه زباله بین موکب‌ها در شهر کربلا توزیع شد که این اقدام بسیار تأثیرگذار بوده است.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایمنا به کربلای معلی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: امسال با توجه به رویکرد فرهنگی شهرداری اصفهان در ستاد اربعین، برای توزیع کیسه‌های پلاستیکی در شهر کربلا اقدام شد.

وی افزود: در این راستا با رویکرد فرهنگی، توزیع پلاستیک، نصب بنر و کات‌استند در سطح شهر کربلا اقدامات لازم انجام شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این ستاد اربعین در سال جاری تا امروز _شنبه سوم شهریور_ ۱۱ هزار و ۵۰ کیلو کیسه زباله بین موکب‌ها در شهر کربلا توزیع شد که این اقدام بسیار تأثیرگذار بوده است، به‌طوری که تا چند روز گذشته که جمعیت شهر کربلا نسبت به امروز کمتر بود، در خیابان‌هایی که نظافت آن‌ها به اصفهان واگذار شده است، هیچ زباله‌ای روی زمین مشاهده نمی‌شد، زیرا موکب‌ها هر ساعت کیسه‌های زباله را تعویض می‌کردند.

عسگری تصریح کرد: شهرداری کربلا با الگوبرداری از این اقدام شهرداری اصفهان نسبت به توزیع کیسه‌های پلاستیکی در تمام مبادی ورودی حرم اقدام کرده است.
وی گفت: در سطح شهر کربلا ۹۰ درصد کیسه‌های زباله به رنگ مشکی مشاهده می‌شود که متعلق به شهرداری اصفهان است و درصدی نیز مربوط به شهرداری کربلا است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان ادامه داد: سال گذشته در کل فعالیت ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا ۳۰۰۰ کیلو کیسه زباله انجام شد، اما در سال جاری که هنوز چند روز تا پایان فعالیت این ستاد باقی مانده است، ۱۱ هزار و ۵۰ کیلو کیسه زباله بین مواکب توزیع شده است که امیدواریم در سال‌های آینده نیز در شهر کربلا خدمت‌رسانی داشته باشیم.

عسگری گفت: در کنار توزیع کیسه‌های زباله و اقلام نظافت، ۱۵ نیرو برای ارائه آموزش‌های شهروندی به موکب‌داران به‌کارگیری شدند و در صدد هستیم چند موکب ایرانی که در شهر کربلا نظافت را به خوبی رعایت کردند، مورد تشویق قرار دهیم.

منبع: imna-784068

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید