جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » هیئت‌های مذهبی البرز رتبه‌بندی می‌شود

هیئت‌های مذهبی البرز رتبه‌بندی می‌شود

کد خبر: 7772

عضو کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در دوره ششم مصمم شدیم تا در وهله اول به شناسایی هیئت‌های سطح شهر بپردازیم، مرحله بعد صدور مجوز و رتبه‌بندی هیئت‌ها بود که این اقدامات در این دوره انجام شد.

حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: افزایش اعتبارات و تغییر نوع حمایت‌ها از مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های سطح شهر، اتفاق بسیار خوب و مثبتی بود که در دوره ششم شورای شهر کرج رخ داد.

وی افزود: هر ساله کمک‌هایی از سوی مدیریت شهری به هیئت‌ها می‌شد در حالی که سندی در تراز جمهوری اسلامی برای این هیئت‌ها تهیه یا تعریف نشده بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: بعضی هیئت‌ها در ابعاد کوچک‌تر همچون یک کوچه یا محله فعالیت می‌کنند و بعضی جامعه هدف بسیار بزرگ‌تری را پوشش می‌دهند، از این رو یکسان دیدن هر دو این هیئت‌ها برای دریافت حمایت از مدیریت شهری، مطابق انصاف و عدالت نبود.

سعیدی ادامه داد: در دوره ششم مصمم شدیم تا در وهله اول به شناسایی هیئت‌های سطح شهر بپردازیم، مرحله بعد صدور مجوز و رتبه‌بندی هیئت‌ها بود که این اقدامات در این دوره انجام شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری همه هیئت‌ها رتبه‌بندی شد و توانستیم در سه سطح آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم که بسیار ارزشمند و منطبق بر سطح و گستردگی فعالیت هیئت‌ها بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: در زمینه مساجد نیز با توجه به اینکه بنده سابقه خدمت در امور مساجد استان را نیز داشتم، تلاش کردیم برای سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در این حوزه از امور مساجد کمک بگیریم و به سمت یک حرکت علمی و اصولی در این عرصه گام برداریم.

منبع: imna-784335

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید