جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » منابع انرژی متناسب با چشم‌انداز توسعه تیران در حال تأمین است

منابع انرژی متناسب با چشم‌انداز توسعه تیران در حال تأمین است

کد خبر: 7790

فرماندار تیران و کرون گفت: منابع انرژی شامل آب، برق و گاز متناسب با چشم‌انداز توسعه صنعتی و کشاورزی این شهرستان در حال تأمین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا امروز _دوشنبه پنجم شهریور_ در نشست با جمعی از فعالان صنعتی، اجتماعی، فرهنگی و خبرنگاران تیران و کرون به مناسبت هفته دولت در محل فرمانداری این شهرستان اظهارکرد: طی دو دهه گذشته تأمین منابع متناسب با توسعه این شهرستان پیش بینی نشده بود که این سال‌ها به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری، مشکل تأمین انرژی در این منطقه به وجود آمد.

وی افزود: توسعه کشاورزی گلخانه و صنایع در تیران و کرون بر اساس چشم‌انداز روند رو به رشدی داشته اما در دو دهه قبل به این موضوع و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز کمتر توجه شده و کاری صورت نگرفته بود.

فرماندار تیران و کرون بیان کرد: احداث ایستگاه جدید تقلیل گاز در بخش کرون و رایزنی‌های توسعه زیرساخت‌های برق و مدیریت منابع آب باعث شده تا روند توسعه با زیرساخت‌ها هماهنگ شود.

محمدی کیا راه‌اندازی شهرک صنعتی جدید صنایع غذایی فرصت‌های خوبی را برای اشتغال و صنایع تبدیلی کشاورزی منطقه خواهد داشت، تصریح‌کرد: منابع انرژی این شهرک نیز تأمین و فرآیندهای اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ایجاد مشارکت اجتماعی و تعاملات بین مردم و مسئولان را مهم خواند و اذعان داشت: ایجاد روحیه امیدواری بین مردم و برگزاری نشست‌های عمومی و مراسمات مناسبتی به این موضوع کمک خواهد کرد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تلاش مدیریت شهرستان در این سال بر ایجاد روحیه امیدواری و تقویت سرمایه اجتماعی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این خصوص بهره گرفته می‌شود.

محمدی کیا یادآور شد: در تأمین زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی با جذب سرمایه‌گذاری و اعتبارات دولتی اقدامات صورت گرفته که توسعه زیرساخت‌های ورزشی از جمله آن است.

وی به برنامه‌های هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته دستگاه‌های اداری برنامه‌ها و دستاوردهای اقدامات خود را تبیین کرده و با حضور در مجامع عمومی پاسخگوی مردم هستند.

منبع: imna-784557

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید