جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » منظومه پژوهش در شهرداری اصفهان تشکیل شد

منظومه پژوهش در شهرداری اصفهان تشکیل شد

کد خبر: 7800

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بخش شورای پژوهشی منظومه پژوهش در شهرداری اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: منظومه پژوهش نیز ذیل مدیریت پژوهش تشکیل شده است و ابعاد و اهداف مختلفی دارد.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فرایند انجام پروژه‌های پژوهشی شهرداری اصفهان به‌ترتیب انجام نیازسنجی و استخراج عناوین پروژه‌های پژوهشی حوزه‌های مختلف، ثبت نیاز پژوهشی در سامانه «اصفهان من» از طرف حوزه متقاضی، بررسی و تصویب عناوین این پروژه‌ها در شورای پژوهش شهرداری، تأیید عناوین پروژه‌های پژوهشی در شورای اسلامی شهر (در صورتی که برآورد مالی پروژه بیش از ۷۰ میلیون تومان باشد)، انجام فراخوان، دریافت پروپوزال از شرکت‌کنندگان، ارزیابی پروپوزال و انتخاب فرد برتر به‌عنوان مجری پروژه، انعقاد قرارداد با مجری، نظارت، راهبری بر انجام پروژه پژوهشی و اتمام آن است.

وی افزود: جلسات نظارت و راهبری پروژه‌های پژوهشی با حضور مجری پروژه، ناظر علمی، نمایندگان حوزه بهره‌بردار و نماینده مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین برگزار می‌شود که این جلسات برای هر پروژه در طول یک‌سال شش تا ۱۰ جلسه برگزار می‌شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تاکید کرد: برگزاری این جلسات برای نظارت بر فرایند انجام آن و بررسی گزارش‌های مرحله‌ای و نهایی پروژه و اعلام نظرات اصلاحی به مجری است.

نصوحی گفت: اطلاع‎‌رسانی فراخوان پروژه‌های پژوهشی از مسیرهای مختلفی همچون بارگذاری در سامانه‌های ستاد و اصفهان من، ایمیل به پژوهشگران بر اساس بانک اطلاعاتی پژوهشگران شهرداری اصفهان، بارگذاری در شبکه‌های اجتماعی، بارگذاری‌ها در پایگاه سیویلیکا و ارسال نامه فراخوان و RFP آن از طریق فکس و شبکه دولت توسط دبیرخانه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی برای دانشگاه‌ها، دفاتر ارتباط با صنعت، جهادهای دانشگاهی و مؤسسات پژوهشی سراسر کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از سه اداره خلاقیت و نوآوری، پژوهش و ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل شده است.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش شورای پژوهشی منظومه پژوهش در شهرداری اصفهان که فعالیت خود را از فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز کرد و اهدافی همچون سیاست‌‎گذاری، هدایت و ایجاد وحدت‌رویه در انجام طرح‌های مطالعاتی و فعالیت‌های پژوهشی حوزه مدیریت شهری، نهادینه کردن فرهنگ پژوهش‌محوری در حوزه مدیریت شهری و نظارت عالیه بر امور پژوهشی را دنبال می‌کند.

نصوحی گفت: منظومه پژوهش نیز ذیل مدیریت پژوهش تشکیل شده است و ابعاد مختلفی دارد؛ این منظومه از پروژه‌های نظرسنجی و نیازسنجی، برنامه یک روز در دانشگاه، حمایت از پایان‌نامه‌ها، تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، شورای پژوهش، برگزاری جشنواره پژوهش، باشگاه شهراندیشان، قراردادهای باز با دانشگاه‌ها، مدیریت پروژه‌های پژوهشی، مدیریت دانش، مناظره‌ها، اتاق‌های فکر، رویداد شهرگاه، کاربست و پیگیری تحقق نتایج و چاپ کتاب تشکیل شده است.

منبع: imna-784345

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید