جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ماجرای گروگانگیری در بندرعباس چه بود؟

ماجرای گروگانگیری در بندرعباس چه بود؟

کد خبر: 7804

فرمانده انتظامی هرمزگان ماجرای گروگانگیری در بندرعباس را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم‌ربایی در سه راه جهان‌بار شهرستان بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۳ به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل فردی به هویت معلوم به مأموران پلیس مراجعه و اعلام داشت که وی در مغازه خود مشغول به کار بوده و با شنیدن صدای تیراندازی به بیرون مغازه رفته و مشاهده کرده که شخصی ناشناس از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای که از قبل جلوی مغازه پارک بوده، پیاده و با اسلحه به سمت شیشه جلو یک خودرو «ام وی ام» تیراندازی کرده و یک خانم را ربوده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش همه‌جانبه و بررسی‌های میدانی و پلیسی انجام شده، مشخص شد انگیزه آدم ربایی اختلافات مالی بود که با پیگیری و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کمترین زمان ممکن فرد رباینده دستگیر و هدف خود را وصول طلب مالی از فرد ربوده شده، عنوان کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه گروگان آزاد شده صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل شد، خاطرنشان کرد: متهم نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: imna-784712

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید